Foto cu ocazia demontarii clapetei de acceleratie & valvei de reglaj relanti pentru curatare/inspectie tehnica + instalarea unui tanc de colectare gaze de ulei sau "Oil Catch Tank".
Pentru inceput, coliere, coliere. Nimic dificil.
Valva de relanti demontata, fata-verso
Iata si clapeta de acceleratie. Dupa desprinderea cablului de acceleratie si desfacerea cu grija a suruburilor nedesfacute de ani si ani a fost data jos. Bininteles, garnitura... vezi tot »
Comentarii 8
Daca astup orificiile de intrare(in furtunul gros si in corpul clapetei) iar gazele nearse +uleiul il directionez cu un furtun mai lung direct in jos,sub masina?Ce se poate intampla?
Metoda asta se folosea odata la Dacii prin anii 80-90!
nu crezi ca ar fi mult mai simplu?
Nu in cazul motorului de pe Barchetta si din alte considerente (mediu).
Cazul Barchetta (si nu numai): Presiunea din motor creeata de piesele in miscare daca nu e eliberata de vacuumul din admisie va gasii alte iesiri (de exemplu iese pe la joja si picura pe evacure, not good!).
Asa ca OUT din capacul de valve si IN in admisie, astfel vacuumul din admisie odata elibereaza presiunea din motor si cel mai important pune in miscare gazele ca sa treaca prin oil catch tank + filtru de aer secundar in loc sa ma bazez pe presiunea din motor ca aceste gaze sa circule.
Intentionez sa merg 4fun pe circuite auto (exemplu Nurburgring) cand sunt zile pentru public si un astfel de setup (furtun mai lung sub masina) nu e permis ca cica e pericol de ulei pe circuit si nu te lasa sa intri cu masina pe circuit.
Numai zic ca daca iesi afara cu masina si te gaseste ca dai in atmosfera gazele alea s-a putea sa se lase cu amenzi. Am incercat sa impac toate criiteriile.
Cu orifiu din corpul clapetei de acceleratie ce ai facut? cum l-ai infundat?