Alte modificari pentru placerea mea(nu si pentru confort :) )
Evacuare inox+toba finala dedicata: ~ 1200 ron
Suspensie sport: ~1300 ron
+Cauciucuri de iarna:~ 700 ron
+ alte 2 schimburi de ulei in intervalul scurs: ~500 ron vezi tot »
La evacuarea de inox ai eliminat catalizatorul (straight pipe) adica e inox de la iesirea din motor pana la finala sau...?
Ce ai facut din inox mai exact?
Ma intereseaza si unde ai facut evacuarea de inox ca vad ca nu e scump. Vreau sa dotez Barchetta cu asa ceva (galerie, etc). Am doar finala Supersprint, in rest stock.
Da. este teva de inox ,de dupa serpisori pana la toba finala.Am facut-o la o firma partener pilot tuning. pe soseaua mangaliei inainte sa urci podul spre dorali. e o vulcanizare acolo.
teava a fost vreo 550. toba am luat-o din alta parte,dar nu este inox.
Am vazut ca schimbandu-i suspensia sport s-a modificat camber-ul pe spate. Acum este evident negativ. Cred ca ar trebui sa iti reglezi geometria rotilor, altfel le vei uza pe interior destul de puternic.
Nu ca ar fi rau sa mergi cu camber negativ!
Dar trebuie sa-ti asumi uzura. Vei avea mai multa stabilitate in linie dreapta la viteze mari. http://www.speedhunters.com/2012/10/slammed-society-fuji-1/
Am fost sa reglez geometria si mi-au spus ca ar fi bine sa-mi schimb si bucsile pentru ca altfel nu reusesc sa le regleze corect. cum momentan n-am 1000 sa bag in bucsi mai bine mai stau si-mi iau de poliuretan.Deocamdata cu geometria asta e ok mai ales ca inainte sa-mi montez suspensia sport masina tragea stanga cand franam(desi nu cred ca are nici o legatura). Acum la volan totul se simte ok.Cat despre cauciucuri cred ca tin vara asta,oricum sunt luate SH.
Comentarii 6
Ce suspenise ai pe ea?
Ce ai facut din inox mai exact?
Ma intereseaza si unde ai facut evacuarea de inox ca vad ca nu e scump. Vreau sa dotez Barchetta cu asa ceva (galerie, etc). Am doar finala Supersprint, in rest stock.
teava a fost vreo 550. toba am luat-o din alta parte,dar nu este inox.
Nu ca ar fi rau sa mergi cu camber negativ!
Dar trebuie sa-ti asumi uzura. Vei avea mai multa stabilitate in linie dreapta la viteze mari.
http://www.speedhunters.com/2012/10/slammed-society-fuji-1/