La drum in vacanta
Scris la 01 August 2014 » Despre Pictorial » 0 comentarii

Saptamana trecuta m-am intors dupa un tur de FIX 3100.0 km (incredibil, dar asta a fost cifra finala dupa ce amparcat masina in fata blocului) prin Grecia-Lefkada. Masina s-a comportat impecabil, iar consumul final a fost 6.4% (pe bord, in realitate trebuie sa adaugam eroarea) in conditiile urmatoare:
- climatizare 95% din drum pe on
- vreo 600 km de autostrada unde am mers intre 120-160
- vreo 600 km pe insula, unde au fost doar serpentine - urcusuri si coborasuri. Au fost si drumuri incredibil de inguste, cu niste viraje extrem de stranse ce au trebuit obligatoriu luate pe exterior - altfel loveai pragul. De fapt am vazut un istet cu un Accord care si-a luat avant din parcare intr-o rampa abrupta si a abordat virajul pe interior. Rezultatul? A dat una cu pragul in asfalt de am crezut ca o rupe in doua. am trait si niste emotii ieri cand a trebuit sa scot masina din parcarea subterana din Salonic. Am facut cred 20 de manevre micrometrice pana am reusit...incredibil cum parcheaza, daca era mai mare nu mai ieseam de acolo decat cu zgarieturi. Mi-a parut rau ca nu am facut poze, dar cand am vazut situatia numai de ele nu aveam chef. va pun niste poze cu Honda pe taramuri elene, si un moment de aniversare - pe Valea Oltului la intoarcere am atins 150 kkm.

Ce mi-a placut a fost ca prima Honda similara am vazut-o doar aproape de Salonic (nici una in BG), iar in total cred ca am vazut maxim 8-10 pe tot traseul, din care una pe insula de Bucuresti.