Cum a ajuns la mine...
Scris la 09 Septembrie 2015 » Despre Am cumparat masina » 2 comentarii

Salutare tuturor! :)

Am primit această mașină de la cumnatul meu pe data de 07 martie 2015; pe scurt: a fost cumpărată de către el, pe banii mei, fără prezența mea...

A cumpărat-o din satul Lunca Ilvei, județul Bistrița Năsăud, cu 850.

Proprietarul din Bistrița a spus că a cumpărat-o din Baia Mare. După ce m-am uitat peste acte, presupun, că a fost adusă în țară în 2011, de către proprietarul din Baia Mare.
În Germania a avut cel puțin doi proprietari, spun cel puțin, deoarece are contract de vânzare cumpărare.
Teoretic... eu aș fi al 5-lea.

Următoarele poze, au fost făcute pe data de  08 martie 2015.

photophoto

Și... da, la prima vedere are nevoie de unele intervenții... La a doua, puțin mai multe... :))

Oglinda din partea dreaptă a fost ruptă, și lipită la loc, cu chit...

Janta față - dreapta * Sports - spoke styling II (styl.27) de 15 inch, este diferită de celelalte trei **BORBETA de 16 inch:

*photo
**photo

Pe aripa față - dreapta este încorporat un semnalizator. De știut despre aceste modele pe care îl dețin și eu, este că în acea perioadă când au fost lansate pe piață, în 1992, nu erau dotate cu așa ceva, uite și dovada din filmul de prezentare din 1991 a mașinii:


Printre altele... lipsește farul de ceață din partea dreaptă; se observă rugina de pe toba de eșapament și cam atât din mare...

photo

*Referitor la tobă: toba finală a fost tăiată, in locul căreia s-a sudat o țeavă cu două ieșiri.

photoSă trecem mai departe... Următorul lucru pe care l-am sesizat sau mai bine zis, l-am descoperit la ea... a fost următorul:

photo
Am fost gen #uatafack :o Poza aceasta este făcută portbagajului, partea dreaptă.

Cum am descoperit acest cancer? :)) Păi uite așa: Înlocuid casetofonul mașinii... am observat că mufa de pe cablul antenei radio este tăiată, iar cablul era atât de scurt tăiat, încât nu ajungea la spatele casetofonului...
Într-o zi, am fost curios, să văd ce traseu are cablul... ridic mocheta... Pe când colo... Supriză! :)) era udă, plină cu apă, precum un burete pe care il umezești bine, îl strângi, îl introduci în apă, și îl lași să absoarbă apa... Am observat că, câteva dopuri, din podea, nu erau la locul lor, pe-acolo intrând apa...
După toate acestea... Am hotărât să scot interiorul (partea de jos), fiind curios de starea caroseriei...

V-arăt și vouă în următoarele fotografii ce-am descoperit la o cercetare mai amănunțită...

photophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotophoto

 

 

Si uite remedierile (#lowbudget): 

 

photophotophotophotophotophotophoto

Suporții bării erau ruginiți, am încercat să îi dau jos, pentru a-i putea curăța cât mai bine de rugină, însă nu am reușit, șurubele fiind „capsate” la capete, i-am curățat cât s-a putut.

photo

Spre final...

La început am vrut să o izolez pe interior cu smoală. Recunosc! Proastă idee!

photo

Portbagajul...

photo

Da... Mașina a fost avariată, toată partea dreaptă... Vreo idee? Părerea mea e că a fost răsturnată sau izbită de un zid...

De lucrat, am mai lucrat la ea, însă am rămas în spate cu pozele, defectându-mi-se aparatul foto...

Am terminat-o de izolat... Toate peticele din partea din spate erau prinse cu holșurube, și în unele locuri etanșate cu spumă pentru termopane...

Cel din portbagaj l-am înlocuit, a fost sudat în puncte, pe urmă prins în poc-nituri, (ca restul) și am etanșat pe unde a fost nevoie cu „pufix” un material izolant, care odată întărit devine cauciucant...

Am izolat mașina, pe cât de bine s-a putut și pe partea din jos, menționez că, nu am răsturnat-o, pentru efectuarea izolației, am ridicat-o pe cric, și am suspendat-o, deci nu am izolat-o integral, decât unde a fost ruginită.

„Am izolat ” = Am curățat rugina cu peria de sârmă montată pe polizorul unghiular (flex), am degresat pe urmă părțile cu diluant, am dat cu grund, și pe urmă cu materialul izolant de care vă ziceam.

Ce am schimbat la ea:

- jențile: cu altele pe care le-am primit la cumpărarea mașinii; pentru care am achiziționat cauciucuri la mâna a doua; deoarece jențile care erau pe ea necesită evazarea aripilor pentru drumurile noastre...

photo

- Pâlnia filtrului de aer (cu alta originală, nouă - nouță);

photophoto

- furtunul regulatorului de aer ( -||-);

photo

- filtrul de aer original, cu unul conic K&N.

Costuri: 850 Euro
Data evenimentului: 07 Martie 2015
Kilometrajul mașinii: 262888 km


0
« Articol mai nou Articol mai vechi »

Comentarii 2

Comentează:
E greu frate cu asemenea oameni...au facut aia o reparatie de te doare capul...macar nu au zis ca a fost lovita....
Scris pe 27 Octombrie 2015, ora 21:42  Răspunde 00
Scris pe 10 Septembrie 2015, ora 08:27  Răspunde 00
Raportează abuz