DACIA '79 SOLE 1,6M

Scris la 27 Decembrie 2013
 

"Fiind un pasionat al automobilismului, M. Voinea a efectuat asupra autoturismului sau o serie de lucrari speciale pentru realizarea unei sporite mentenante si pentru obtinerea unor performante dinamice superioare...Il felicitam pentru remarcabila lui pasiune materializata in mentinerea aerului de prospetime a autoturismului..." 

Coltul Hobby-stului - O DACIE MAI...SPECIALA - Revista AUTOTURISM - revista a AUTOMOBIL CLUBULUI ROMAN   

 
"Actiunile pentru a da autoturismului dumneavoastra un aspect exterior cat mai placut cat si dotarea sa cu o multitudine de echipamente optionale dovedeste ca il iubiti foarte mult...suntem incantati de preocuparile pe care le aveti in domeniul constructiei de autoturisme...Speram ca eforturile dumneavoastra viitoare vor ajuta in continuare imaginea firmei DACIA. Cu stima, MANAGER CERCETARE PROIECTARE PRODUS..."
Centrul de studii pentru automobile - CESAR DACIA - ( PASSENGER CAR ENGINEERING CENTER ) 
 
 
"Va facem cunoscut ca inovatia dv. cu titlul >APRINDERE ELECTRONICA FARA RUPTOR MECANIC<, a fost inregistrata la I.A.P. la nr.2/86 si caracterizata de MICM cu hotarirea nr.42.304/26.04.86."
Cabinet tehnic - INTREPRINDEREA DE AUTOTURISME PITESTI
 
Detin un autoturism DACIA 1300 din anul 1979, culoare: galben 48. Caroseria este inca nevopsita si intreaga, protejata de plusul bateriei care incarca cu sarcina pozitiva intreg autoturismul atunci cand acesta stationeaza, in urma intreruperii alimentarii la masa prin actionarea unui intrerupator special.
In rest, autoturismul a beneficiat de multiple modernizari:

·        Motor Dacia 1557 cmc/53kw/5000 rot/min;

·        Cutie de viteze Renault 21;

·        Carburator dublu corp WEBER 32 DIR 62 cu galerie de admisie termostatata;

·        Aprindere electronica fara ruptor mecanic > delcou cu optocuplor – inovatie inregistrata la I. A. Pitesti sub nr.2/86;

·        Comanda electronica a electroventilatorului;

·        Filtru de aer sport;

·        Instalatie de franare cu dublu circuit cu servofrana;

·        Trapa FARMONT;

·        Bord CN4 tunat;

·        Oglinzi electrice Logan;

·        Faruri  modificate cu banda leduri in interior;

·        Masca CN2 tunata;

·        Bare late modificate din fibra de sticla;

·        Scaune (2+2) imbracate in piele, galben cu negru;

·        Geamuri electrice, fata & spate;

·        Panouri usi turnate, imbracate in piele sintetica, galben cu negru;

·        Inchidere centralizata si alarma;

·        Eleron, constructie proprie, din tabla din duraluminiu cu stop incorporat;

·        Bandouri late de Logan, adaptate;

·        Stopuri de Peugeot 405RS cu leduri in lateral=pozitie;

·        Usita benzina lateral stanga cu deschidere cu comanda electrica;

·        Deschidere portbagaj cu comanda electrica;

·        Ridicatoare pneumatice pentru capota portbagaj;

·        Portbagaj iluminat feeric si imbracat in piele sintetica complet;

·        Jante aliaj 14” x 5,5” cu anvelope FULDA 185/55 R14, 5 suruburi > au fost montate subansamble de Dacia papuc: fuzete cu 5 gauri filetate, discuri de frana ventilate, planetare scurte cu caneluri majorate, etriere, punte spate…

·        Multe gadget-uri…

 
 
 
 
 
 
 
 
0
« Postare mai noua Postare mai veche »

Comentarii

Comentează:
Raportează abuz

SUBIECTE DIN BLOG