History
Scris la 02 Septembrie 2014 » Despre Altele » 0 comentarii
Euro-spec varianta Passat B3 (estate / wagon) 
Cea de a treia generație Passat a fost introdus martie 1988 în Europa, 1989 în America de Nord, și 1995 în America de Sud. Aspectul său curbați au fost un contrast de la apariția cutiuta de predecesorul său și sa datorat în "jeleu de mucegai" stilul de pionierat de Ford cu Sierra și Taur. Lipsa unui grilaj făcut styling front-end mașinii amintește de Volkswagen în vârstă, spate-motor, cum ar fi 411, și, de asemenea, sa dublat ca o tendință stil modern. Stilul a fost dezvoltat de la 1981 aerodinamice (cd 0,25) Auto 2000 concept car. [2] [3] [4] 
 
În momentul în care a fost primul Passat va fi construit pe o platforma Volkswagen-proiectat, mai degrabă decât de partajare o cu un salon Audi.Passat B3 a fost proiectat de către șeful de design al Volkswagen, Herbert Schäfer și, spre deosebire de modelele Audi echivalente, acum dotat cu un motor montat transversal cu economie de spațiu (o configurație de la care viitoarele modele Passat va retrage în 1996). Un cuplu de săptămâni înainte de lansare, presa a aparut ca noul viitorul Passat a fost cunoscut in cadrul companiei ca primul "model de adevărat Hahn" ("erster Echter Hahn"), chiar dacă Carl Hahn junior a avut de această dată a fost deja Volkswagen președintele Grupului din 1982 mesajul, care reflectă prioritățile de management la acea vreme, a fost că în timp ce recentele modele noi de la Volkswagen au apărut unapologetically să fie rebadged și Audi ușor rebodied, cu acest model de Volkswagen sub Hahn a avut acum încrederea de a reafirma o identitate mai distinctiv pentru masinile sale, care diferențiază marcile Audi si Volkswagen mai convingător de la un altul în acest proces. [5] 
 
 
Consola centrala de un Passat B3 1992 Euro-spec 
Mașina, deși B3 desemnat în platforma nomenclatura Volkswagen, a fost în mare parte bazat pe platforma A, cum este utilizat de mai mica modelul Golf Mk2, dar a fost întins în toate direcțiile. Multe componente sunt împărțite în mod direct între aceste vehicule. Doar 4 uși sedan și 5-usi versiuni estate au fost disponibile, fără opțiunea fastback de modelele anterioare. Din această generație să prezinte timp, versiunea hatchback cu 5 usi din prima și a doua modele de generație nu mai este disponibil. Acesta a fost comercializat sub numele de Passat în toate piețele; în America de Nord, acesta a fost un prim. 
 
Motoarele pe benzina de combustibil injectat-a dat o performanță mai bună și rafinament decât unitățile cu carburator utilizate anterior. Ei au fost montate transversal, și podea a fost proiectat pentru a accepta "Syncro" sistem de tractiune integrala Volkswagen. Opțiuni de motoare au fost motorul de 16 valve de 2,0 litri (pentru America de Nord numai în modelul GL), 1.8 litri 8 valve și 1.8 litri 16 valve (nu este disponibil în America de Nord, toți cls, GLS, și GLSs a avut 2.0 16V), noul motor Volkswagen de 2.8 litri VR6 (de asemenea, utilizat în Golf și Corrado), în GL / GT (Europa) și GLX / GLS (America de Nord) modele (introduse în 1991 în Europa și 1992 în America de Nord), iar motorul G60 (disponibil numai pe modelul Syncro în Canada pentru piața nord-americană). Motorul VR6 a dat Passat top-of-the-gama de o viteza maxima de 224 kilometri pe oră (139 mph).1,6 litri (nu este disponibil în America de Nord) și 1,9 litri, motoarele diesel au fost, de asemenea, disponibil ca o opțiune. 
 
Caracteristici ca oarecum rare, pentru moment, B3 Passat a fost opțional oferit cu suspensie spate pneumatica autonivelante, [6] [7] și aer condiționat reglata electronic (denumit "Climatronic"). [8] [9] Aceste două opțiuni au fost disponibil doar în Europa.
Data evenimentului: 01 Septembrie 2014
Kilometrajul mașinii: 305623 km


0
« Articol mai nou Articol mai vechi »

Comentarii

Comentează:
Raportează abuz