Volkswagen Passat AVF

Ultima modificare:
01 Aprilie 2013
Jurnal de bord
Nu sunt inregistrari
in jurnalul de bord.

Cateva poze cu "printesa mea"modificata putin ca ce-i prea mult strica...inima e un AVF de 131 cp in 6 trepte,ruleaza pe niste jante de skoda superb de 17",muzica e compusa din cd player marca LG,boxe originale cu filtru pe ele marca Blaupunkt si un "micutz" subwoofer activ marca Sal(care are deja 5 ani si tot mai tine).photonoile ceasuri...Vw-Das auto

 

Comentarii 9

Comentează:
Am si eu o intrebare,azi am pornit masina si cand am plecat de pe loc a scos un nor mare de fum alb,iar in timpul mersului nu scoate niciun fel de fum,de la ce sa fie oare,ma poate lamurii cineva ce are si cum pot rezolva problema,multumesc .
Scris pe 11 Noiembrie 2017, ora 15:47  Răspunde 00
Fumul alb--aproape fara miros sau doar miros de motorina/benzina, care apare in conditii normale, la pornirea la rece sau cand este foarte frig, si dupa incalzirea motorului dispare.
Cauza: vaporii de apa de formati normal in cilindri condenseaza in toba de esapament rece. Dupa incalzirea acesteia, vaporii nu mai condenseaza si sunt invizibili, dispare fumul alb. Este functionarea normala. (ca o nota, pentru cine nu stie, vaporii de apa, aburul, este invizibil nu alb. Albul este dat de picaturile fine care au condensat deja in abur.)
-Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire, cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag.
Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de chiuloasa crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor.
Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului. Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul si neaparat service urgent!
Alte cauze pentru fum alb:
-Valva PCV blocata deschis, murdara, infundata.
-La cutii automate, este aspirat uleiul din transmisie.
-De asemenea prea mult ulei, poate produce fum alb dar dupa un timp dispare. Insa mirosul este diferit, nu iritant-intepator. Verifica joja pentru nivelul uleiului
Scris pe 20 Noiembrie 2017, ora 22:15  Răspunde 00
Salut Piratu, am descoperit problema : senzor de temperatura ( senzor g62) este deasupra la pompa de tandem, am schimbat-o cu una pe original 130 ron si acum masina merge frumos. Dar am o alta problema : unde este pozitionat furtunul de evacuare al condensului de la clima ? Ma poti ajuta ???
Scris pe 18 Iunie 2018, ora 19:17 00
Cum ai schimbat ledurile din bord ?
Scris pe 11 Noiembrie 2017, ora 15:41  Răspunde 00
Un pic coborata nu merge? -30mm macar! Da mai bine si muult mai stabila!
Scris pe 28 Iulie 2013, ora 00:07  Răspunde 01
Ce consum ai pe timpu asta de iarna ?
Scris pe 13 Decembrie 2013, ora 01:30  Răspunde 01
Frumoasa :X passatu ramane masina vietii :)
Scris pe 19 Februarie 2013, ora 15:32  Răspunde 11
Super masinuta imi plac mult pozitile
Scris pe 26 Februarie 2013, ora 00:05  Răspunde 10
Daca vrei le poti face si tu destul de usor.ne auzim pe facebook daca esti interesat.ma gasesti cu numele de alex livita.respect
Scris pe 08 Martie 2013, ora 11:23  Răspunde 00
Raportează abuz

Fisa tehnica

Marca:
Volkswagen
Model:
Passat
Motorizare:
AVF
Capacitate cilindrica:
1896 cmc
Combustibil:
Motorina
Putere motor:
131 cp
Viteza maxima:
260 Km/h
Anul fabricatiei:
2002
Anul cumpararii:
2008
Culoare:
Gri metalizat
Km parcursi:
156746 Km
Numar inmatriculare:
VS 89 GIM

Alte Volkswagen Passat