Subaru Impreza WRX STi
Catalin Dan;
UNITED STATES; Conduc:
Nissan Murano, Saab 9-3, Subaru Impreza;
Am condus:
Cadillac CTS, Chevrolet Volt, Daewoo Tico, Honda Civic, Honda Civic
-
Mici detalii
12 Iulie 2016 0 comentarii
Noua achizitie pentru condusul zilnic in materie de masini, un Subaru WRX STi(Impreza in Europa).O bijuterie inginereasca facuta sa aduca zambet pe fata de la prima cheie. Faimosul motor in 4 cilindri Boxer de 2.5 litri supraalimentat de o turbina produce 305 cai care pun in miscare toate 4 rotile prin intermediul unui sistem de tractiune integral numit Simetrical All Wheel Drive.Schimbarea celor 6 treptede viteza plus marsarier se face manual. Bunatatile tehnice ar fi un diferential central ce permite modificarea transferului de putere in proportie 50/50 intre puntile fata/spate(41/59 in configuratie automata), 3 moduri de setare a acceleratiei si 2 moduri de setare al controlului tractiunii.La interior am gasit piele Alcantara in doua culori pe scaune si bancheta si accente de fibra de carbon in consola centrala si in unele parti pe bord. Ecran tactil, port USB camera de mers inapoi, conexiune Bluetooth,oglinzi retrovizoare incalzite, oglinda interioara activa cu compas,telecomanda pentru garaj si sistem anti-orbire.
Imbunatatirile aduse pana acum sunt doar de ordin estetic si consta in schimbarea emblemelor originale(albastre) cu unele negre cu textura de fibra de carbon, adaugat buza spoiler fata si innegrita partea alba a stopurilor.Pe viitor: sistem de evacuare schimbat, colectorul de admisie schimbat, faruri custom, stopuri custom,etc.
Cele mai noi inregistrari din jurnalul de bord:
La 4 luni de la achizitionare masina a primi folii pe geamuri, folie de fibra de carbon pe capota motorului, toate emblemele schimbate in negru mat cu elemente rosii,...
vezi tot »
Comentarii 2