Retromobil vine in orasul tau - Sebes 15-17.09
Scris la 20 Septembrie 2017 » Despre Intalniri » 0 comentarii

O intilnire cu un oras in care se imbina vechiul cu noul, cladirile vechi din centru sint renovate, dar multe nelocuite, o vreme foarte calda si insorita, orasul este sufocat din cauza traficului catre Transalpina sau Hunedoara.

Am fost primiti foarte bine de organizatori, cazati in cele mai frumoase hoteluri din oras, masa in ambele seri asigurata si oficiala, prezentarea masinilor simbata facuta de Roxana Ciuhulescu, lumea curioasa, multi privitori, un eveniment reusit, linistit, cu peste 50 de masini prezente, unele de mare valoare, Renault 1920, Ford 1930, multe Mercedes si Dacia, Renault 16, Vw broscuta, T2 si T3, doar un Porsche 944, A urmat o parada prin tot orasul. Pozele mele vor veni dar acum nu am cablu sa descarc aparatul, dar sint multe pe FB la Retromobil, chiar si filme din parada.

Am plecat duminica dimineata, dupa 9 care TA prin Sugag-Oasa-Obarsia Lotrului-Petrosani, drumul este foarte bun si peisajul minunat, doar coborirea de la OL catre Petrosani este in lucru dar drumul este pietruit si compactat, santuri facute, continuam catre TG. Jiu si din informatiile de pe net am aflat ca s-a asfaltat pasul Vilcan asa ca incercam sa-l trecem. Pornim entuziasti, urcam dincolo de statia de sosire la gondola cu viteza 3, apoi 2 si din ce urcam observam indicatoare cu 15%, 19%, 21% asa ca ajundem in treapta I la 2500 rot/min si parca stam, curbele sint mai in scurt si mai dificile. Ajungem lin statiune, intrebam daca putem trece spre Schela si Tg. Jiu iar localnicii nu ne recomanda din cauza drumului neasfaltat dincolo de creasta, adica inca 15-20 km. Ne uitam la fisia de asfalt proaspat, in zare se vede ca o sfoara care urca catre luna si renuntam, coborim in treapta 2 si frina apasata, cred ca in cei 5 km am consumat frine cit in tot anul acesta. Este singurul drum din viata care m-a pus in dificultate si pe care nu mai vreau sa merg curind.

Drumul din Tg. Jiu catre Baile Herculane prin Tismana-Baia De Arama este de la an mai stricat, dupa BA este pista pina la coborirea de pe Domoglet, adica ultimi pe Valea Cernei in cei 25 km asfaltul este din anii 80.

Dupa 5 zile de rasfat, baie, proceduri si plimbari pornim vineri dupa 9 catre Drobeta TS-Vinju Mare-Craiova, un drum foarte bun, prin sate sarace, pustii, peisaje selenare, culturi, pomi si vegetatie distruse de seceta, ne miram cum pot trai oamenii acolo daca le mor si cele citeva vaci sau caprele.

Dupa ce intram in Craiova incepe calvarul, cu toate ca este ziua Internationala Fara  Masina nu mergem decit cu viteza legala din cauza drumului si a aglomeratiei, ajungem la 5 in Urlati rupti, atasez link cu traseul:

https://www.google.ro/maps/dir/Urla%C8%9Bi,+Romania/Sebe%C8%99/Petro%C8%99ani/Pasul+V%C3%A2lcan/B%C4%83ile+Herculane/Urla%C8%9Bi,+Romania/@45.0068791,22.4767574,12.5z/data=!4m58!4m57!1m5!1m1!1s0x40b3cb6528a3e049:0x80f786351d069f51!2m2!1d26.2346217!2d44.9894922!1m10!1m1!1s0x474c1ef8648e6555:0x1c9f667af8fb5c4!2m2!1d23.5663758!2d45.9595588!3m4!1m2!1d23.61447!2d45.6627279!3s0x474c3159fb19157b:0xe271c06905c52103!1m5!1m1!1s0x474dc43c35aa5d4b:0x75d6f7d6d5ab42e5!2m2!1d23.3754021!2d45.4088946!1m15!1m1!1s0x474de99bf4d5d59d:0xe1540f2369891dc2!2m2!1d23.2833333!2d45.3!3m4!1m2!1d23.377201!2d45.3354911!3s0x474dc1b85656f6bd:0x8ad3256e3f7a24cf!3m4!1m2!1d22.986652!2d45.0409619!3s0x47520861cdf8972b:0xa8bdd67077681a23!1m10!1m1!1s0x47518cd4d4e8daa9:0x93d65777af8c643e!2m2!1d22.4085128!2d44.8681802!3m4!1m2!1d22.8514695!2d44.4281117!3s0x4753b3b9fd35efb9:0x62386581c2787bea!1m5!1m1!1s0x40b3cb6528a3e049:0x80f786351d069f51!2m2!1d26.2346217!2d44.9894922!3e0

Costuri: 1500 Lei
Data evenimentului: 15 Septembrie 2017
Kilometrajul mașinii: 1200 km


0

Comentarii

Comentează:
Raportează abuz