Opel Ascona 2.0 S

Ultima modificare:
29 Iunie 2013

masina am gasit-o in spate la niste garaje, unde statea cam de vre-o 5 ani, am reusit sa dau de proprietar dupa care am cumparat-o, caroseria era ruginita toata (sasiu, praguri, pod pedalier, etc.), incet incet am adunat ceva arsenal de piese de schimb dupa care am inceput sa o reconditionez. Am lucrat la caroserie, punte fata-spate, transmisie, evacuare si interior cam 7 luni, i-am pus un sasiu nou, praguri si pod pedalier dupa care m-am apucat de mecanica (diferential, ambreaj, rulmenti, suspensii, pivoti, caseta directie, capete de bara, bielete, bucsi, evacuare etc.), am circulat cu ea din 2011 pana in 2013, momentan am dat motorul jos si lucrez la el (chiuloasa, carburatie, aprindere etc.)

Cele mai noi inregistrari din jurnalul de bord:
Scris la 04 Iunie 2013 » Despre Altele » 0 comentarii
dupa toate cele in sfarsit imi vad motorul aproape intreg, mai am cateva detalii de rezolvat (cum ar fi "oare surubul asta aici o fost :D") si am cam... vezi tot »
inca un pic si motorul zboara la locinca un pic si motorul zboara la loc
Scris la 24 Aprilie 2013 » Despre Altele » 1 comentariu
cam in stadiul asta am ajuns pana acum: compresia la motor era destul de buna (aproximativ 1.2)cu exceptia pistonului 4 unde supapa de evacuare era grav defecta si... vezi tot »
reconditionare motorreconditionare motor

Comentarii 9

Comentează:
Felicitari pentru reconditionare,foarte multa munca.Pentru piese te pot ajuta daca ai nevoie.
Spor in continuare cu refacerea motorului!
Scris pe 24 Martie 2013, ora 17:16  Răspunde 10
As avea mare nevoie de talerii da la supape, ai mei au fisuri mai ales aia de pe evacuare, nu am gasit nicaieri noi de cumparat, in cel mai rau caz o sa mi faca cineva la strung, problema e ca nu stiu cat o sa tina asa, din cate am inteles sunt facuti din ceva otel destul de tare si e destul de dificil sa mi le faca la strung
Scris pe 24 Martie 2013, ora 19:03  Răspunde 11
Ce bine ii sta in negru mat!...spor la lucru.
Scris pe 31 Mai 2013, ora 18:29  Răspunde 10
Frumoasa masina!
Scris pe 31 Iulie 2013, ora 13:13  Răspunde 10
Superba! Jantele si elementele cromate o scot in evidenta in sensul bun. Cel mai frumos este ca are tractiune spate si motor maricel. Mult succes si bafta cu motorul.
Scris pe 20 Martie 2013, ora 12:45  Răspunde 20
Frumoasa rau, dar cred ca ar trebui o vopsea mai deosebita, sao scoata in evidenta
Scris pe 28 Martie 2013, ora 14:43  Răspunde 01
Bravo.Felicitari pentru ca ai reinviat aceasta bijuterie.arata foarte bine.
Scris pe 20 Martie 2013, ora 12:01  Răspunde 10
Felicitari pentru munca depusa o masina frumoasa! Masina asta imi aduce aminte de copilaria mea,(una asemanatoare a avut si tatal meu). BRAVO SI SPOR LA TREABA IN CONTINUARE!!!
Scris pe 21 Martie 2013, ora 20:15  Răspunde 10
Un BRAVO mare pentru tot ce ai facut pentru masina pacat ca sunt cam rare multa Bafta in continuare!
Scris pe 20 Martie 2013, ora 21:18  Răspunde 20

Utilizatori abonati la masina 12

Raportează abuz

Fisa tehnica

Marca:
Opel
Model:
Ascona
Motorizare:
2.0 S
Capacitate cilindrica:
1979 cmc
Combustibil:
Benzina
Putere motor:
100 cp
Viteza maxima:
180 Km/h
Anul fabricatiei:
1978
Anul cumpararii:
2010
Culoare:
Negru
Km parcursi:
30000 Km
Numar inmatriculare:
SJ-51-ASZ

Alte Opel Ascona