Mazda 6 MPS 2.3 DiSi Turbo

Ultima modificare:
24 Iulie 2017

Marca : Mazda

Model : 6

Versiune : MPS

Putere : 500+ 

Cuplu : ~700 Nm

Tractiune : AWD

0-100 kmph : <4 s

1/4 mile : -13.125 sec ( ultimul timp scos pe pista cu turbina stock)

                -11.54 sec (timp scos cu turbina actuala)

Launch Control: 5200 RPM

Flat Foot Shifting : 6000 RPM

Consum combustibil: Irelevant , nu am cumparat masina pentru economie de combustibil. 

Modificari aduse :

ATP  Garrett GTX3076R

 

Interne forjate : Biele Pauter si Pistoane Carrillo

Ambreiaj : Clutch Masters FX725 - dublu disc ( FX350 nu mai tine la puterea actuala)

Planetare Spate DriveshaftShop - 500 hp pe axa

ARP - Prezoane Chiulasa

Cometic - Garnitura chiulasa MLS

SuperTech - simeringuri supape

Bosch 3.5 Bar MAP Sensor 

Brisk Racing LGS - bujii 

 

COBB AccessPort - harti custom AccessTuner

COBB 3-port EBCS - boost controller electronic

 

Sure TIG - garnitura galerie admisie 5mm Teflon

Sure Aeros full ID300 - admisie 3"

SureJuggernaught - Suport diferential spate 

Sure OilRig - epurator ulei

Sure AGS Shifter 600g Shifter Knob

Sure ShortCut - Short Shifter

Sure ElementShield - Pre-filtru pentru filtrul de aer 

Sure Silicone Hoses

Sure Flow M6 - Test-pipe

 

Cp-e TMIC - intercooler 3.25" - a fost inlocuit 

 

CP-e Rear Diff Brace

CP-e SAFE Seal - Garnituri bronz injectoare si prezoane custom

CP-e HKS SSQV IV BPV Kit

 

CorkSport Power Series Downpipe

CorkSport Strut Brace

 

Upgrade interne Pompa Injectie de Inalta Presiune AutoTech

Suporti Motor JBR duro 70A

Denso ITV21 - bujii 2 step colder

Apexi TurboTimer

Aeroforce Interceptor - monitorizare parametri electronic

Evacuare 76mm

Tobe Finale Borla

EGR Delete Kit

SPC Balljoints - permite ajustarea unghiului de cadere pe fata

EBC - discuri de frana fata/spate

Conducte Frana si Ambreiaj Stainless Steel bridate

HAWK - placute de frana

Telescoape ridicare capota

Emblema Spate Flying M

Mazdaspeed Carbon Fiber Antenna

Stopuri spate aftermarket

Faruri aftermarket

Sistem Multimedia-Navi Aftermarket

Difuzoare Rockford Fosgate Power Series + Sub JBL (500 W RMS Total)

Suspensie KW Variant 2 INOX Line

Intercooler FMIC HDI GT2 Pro

Aquamist HSF4-V3 - kit injectie metanol - 5 nozzles

Grila fata fara logo MAZDA

Jante GramLights 57Xtreme 18x8.5 et45

 

 

 

 

 

Cele mai noi inregistrari din jurnalul de bord:
Scris la 17 Septembrie 2013 » Despre Tuning motor » 0 comentarii
Ma asteptam sa imi pice , dar nu chiar asa de devreme :)). Daca mai tinea o luna ar fi fost ok. Acum trebuie sa sparg pusculita si sa comand un upgrade. Peste doua... vezi tot »
Scris la 11 Martie 2013 » Despre Altele » 2 comentarii
Masina cand am cumparat-o era stock, un lup in blana de oaie. Fata de un Mazda 6 normal are cateva elemente subtile ce le diferentiaza : grila fata si bumperul cu... vezi tot »
Scris la 11 Martie 2013 » Despre Am cumparat masina » 0 comentarii
Aceasta este prima masina personala si singura pe care o detin momentan. Dintotdeauna mi-am dorit sa am lucrul meu personal. Pana in 2011 cand am achiziționat... vezi tot »

Comentarii 24

Comenteaza:
Login pentru a comenta
superba masinuta si multi bani bagati in ea....ai un like de la mine
Scris pe 21 Decembrie 2014, ora 19:11  raspunde 00
chiar e ciudat sunetul motorului la relanti,bate spre diesel.
masina arata bine (dar fara "sponsorii" lipiti) felicitari!
Scris pe 03 Aprilie 2013, ora 18:34  raspunde 30
Ms. Americanii toti se plang de sunetul motorului. Se pare ca este cel mai zgomotos benzinar cu injectie directa. Nu am avut ocazia sa deschid capota la un 3 mps sau cx-7 de generatie mai noua sa vad cum se aude pompa de inalta si sa le compar. Poate au mai schimbat si ei ceva la motoarele astea.
Scris pe 04 Aprilie 2013, ora 12:37  raspunde 00
Multumesc Calin! Apreciez mai ales venind din partea ta. Am citit despre Mazda ta si sunt sincer impresionat de ea. Chiar acum doua zile am trecut unul pe langa altul pe la Primo ;). Si eu sunt foarte pasionat de motoare, am terminat tot academia navala, tot ofiter mecanic maritim, deci avem deja doua subiecte comune de discutie ;)).
Daca ai chef de o sueta pe langa masini ma gasesti pe fb cu stanca mircea marian ;)
Numai bine

Mircea
Scris pe 16 Martie 2013, ora 13:33  raspunde 11
mda, s-a bagat ceva bani in ea, dar ar mai merge niste amortizoare mai .sport...mai ales in filmuletul in care apare din curba...am avut impresia ca derapeaza :). si la filmul cu 1-2 se lasa mult pe spate........
Scris pe 04 Aprilie 2013, ora 01:24  raspunde 00
In viitorul apropiat o sa schimb suspensia. Este in plan.
Scris pe 04 Aprilie 2013, ora 12:13  raspunde 01
Motorul se aude foarte bine si vad ca se si misca binisor, felicitari!
Scris pe 03 Aprilie 2013, ora 17:34  raspunde 00
ms.
Scris pe 04 Aprilie 2013, ora 12:43  raspunde 00
am tot vazut masina prin oras imi place mai ales ca este si rara.1/4mile 13.5sec? ai masurat? nu cred ca scoate atat.daca scoti 13.8 esti bine bine! e diferenta mare sa stii
Scris pe 03 Aprilie 2013, ora 15:22  raspunde 20
Timpul l-am masurat pe Aeroforce Interceptor ( 13.1 sec) la care am mai adaugat o marja de eroare. Masina stock scoate sub 14 sec pe 402 metri. Nu pot sa spun un timp corect, am facut doar o estimare, pana ma dau la Tulcea la legale.
Scris pe 04 Aprilie 2013, ora 12:32  raspunde 00
exact ca un disel se aude la relanti. bovul acela de dupa acelerare e ciudat...desi toti prietenii cu turbo disel si-au pus la masina ceva (blow off..nu stiu exact cum ai spune)ca sa se auda asa...brobabil eu nu sunt obisnuit cu sunetul.la mps-ul stock pe carwe l-am condus un pic nu se auzea. pot avea 290 cp si fara sunetele tuning?
Scris pe 24 Martie 2013, ora 12:17  raspunde 10
Se poate ajunge la 290 de cai-putere cu o resoftare ECU , dar turbina va functiona aproape de capacitatea maxima ceea ce nu este fiabil pe termen lung. Cu admisie full si un intercooler marit sa reduc restrictiile pe aspiratia turbinei si se pot atinge targeturi mai mari pentru turbo fara a fi suprasolicitata. La masina asta, bov-ul din fabrica (blow-off valve) nu mai face fata presiunii ridicate in turbina (peste 16.5 PSI) si trebuie inlocuit. Unii il pun doar pentru sunet. La mine nu e cazul. Era perfect daca exista bov silentios.
Scris pe 24 Martie 2013, ora 16:57  raspunde 11
SUPERBA MASINA si rara,dar nu imi plac abtibildurile,fiecare cu ale sale gusturi.Nici sunetul motorului nu e deosebit,e grea,sistemul awd nu e la nivelul subaru/mitsubishi dar tot mi-o doresc:)
Scris pe 16 Martie 2013, ora 21:32  raspunde 30
Inca de la inceput mi-am dorit o masina rara pe care nu o vezi la toate colturile si in care sa aiba loc si bagajele a 3-4 persoane cand pleci in concediu. O sa pun cateva poza cu masina stock sa se vada diferenta cu colantul pe ea, asta daca nu te-ai referit strict la abtipuldurile cu SURE Motorsports si CP-e Performance, casele de tuning de la care am cumparat toate componentele. M-ai astept critici si poate alte idei. Mersi
Scris pe 17 Martie 2013, ora 10:34  raspunde 10
Cand spui "sunetul motorului" la ce te-ai referit? Admisia sport acopera zgomotul produs de motor. Daca te refereai la sunetul produs de evacuare ,este cu mult diferit de cel stock, plus ca am schimbat toba finala cu una sport, nu am eliminat-o deoarece zgomotul era prea mare, iar mai multi decibeli nu inseamna putere mai mare. Daca ai asculta la niste casti sau boxe care reproduc frecvente de la 60 de hz in sus vei observa ca se aude chiar foarte placut. Intr-adevar, am vizionat filmuletele de pe youtube pe telefon si la boxele de la laptop si nu se aude mai nimic.
Scris pe 19 Martie 2013, ora 23:19  raspunde 01
m-am referit la sunetul motorului:) eu am v6 pe jaful meu si imi place mai mult cum suna,desi evacuarea mea stock nu se aude deloc.:) am mai urmarit filmuletele inca o data si in mers se aude bine ,la relanti se aude rau si cand o accelerezi filtrul face sa se auda ciudat. i-ai pus tu ceva sa se auda turbo asa?
poate o pot asculta live la intalnirea nationala mazda de la constanta.
Scris pe 19 Octombrie 2017, ora 20
Se aude spool-ul turbinei datorita admisiei sport ( ca un fasait) si dupa ce iei piciorul de pe acceleratie se aude bovul care descarca aerul din admisie. Este aunetul specific turbo+ admisie sport. Nu am pus numai filtru sport. Este admisie marita de silicon incepand de la debitmetru pana la turbo. La relanti se aude "rau" datorita pompei de inalta presiune pentru injectia directa. Este un "tzacanit" ca de diesel.
Scris pe 19 Octombrie 2017, ora 10
Deocamdata nu sunt in Romania. Pe 18 septembrie ajung acasa. Cand este intalnirea Mazda? As vrea sa ajung. Nu o sa reusesc sa pun masina la punct :D, cred ca o sa fie cea mai jegoasa din parcare :))). Turbo se aude asa datorita admisiei sport si BOV-ului HKS.
Scris pe 19 Octombrie 2017, ora 00
Puternica si...AWD :)
Scris pe 07 Martie 2013, ora 14:23  raspunde 10
tare masinuta, cu motorizarea asta face toti banii !!!!
Scris pe 26 Februarie 2013, ora 10:06  raspunde 00

Utilizatori abonati la masina 9

Raporteaza abuz
E-mail
Masina
Motivul raportarii *

Fisa tehnica

Marca:
Mazda
Model:
6
Motorizare:
MPS 2.3 DiSi Turbo
Capacitate cilindrica:
2300 cmc
Combustibil:
Benzina
Putere motor:
500 cp
Viteza maxima:
280 Km/h
Anul fabricatiei:
2006
Anul cumpararii:
2012
Culoare:
Gri metalizat
Km parcursi:
135000 Km

Alte Mazda 6