Ford Mustang Turbo - SPA RACING ZONE
Spanachi Mihai;
Bucuresti; Conduc:
Subaru Impreza;
Am condus:
Audi RS6, Chevrolet Corvette, Ford Mustang, Opel GT
Jurnal de bord
Nu sunt inregistrari
in jurnalul de bord.
in jurnalul de bord.
Short block SC Aluminator 5.4l Ford Racing 8.5:1 CR - complet forjat
Chiulase Edellbrock CNC ported
Garnituri chiulasa Cometic MLS
Prezone chiulasa ARP
Axe turbo + arcuri + limitatori COMP CAMS
Kit relocare filtru ulei Moroso
Kit oil feed + oil return Moroso
Turbo Precision Billet 6768 ( GT4288 )
Husa Turbina Tial
WG Tial 38mm
BOV Tial 50mm
Intercooler Moroso
Injectie cu metanol SNOW
Injectoare Ford Racing 800cc
3 Pompe de benzina Lethal Performance
Debitmetru PMAS HPX
Sensor temperatura relocat FORD RACING
Boost controller Turbosmart Street 2
Traseu evacuare 80mm + traseu intercooler + concept - made by SRZ
Galerii + tevile evacuare + turbina acoperite ceramic - made by SRZ
Comentarii 12
Sa nu mai vorbim de performante.
Masina asta e un monstru, spre deosebire de 1.4 mpi si 70 de ponei ologiti.
si voi astia care comentati sa va aflati in treaba, ati uitat ca v-ati cumpaat masina ca sa va vada lumea???
asa poate aveti mai multe sase sa dati la buci, sunteti penibili!!!
P.S. Nici nu cred ca are nevoie de votul tau !
si ralucaf care e marea problema cati arata si tipa odata cu masina ? scri tu sau iubita ta care e geloasa =))
Fata de restul afirmatiilor nu am ce comenta, mie imi place masina foarte mult, scumpa ieftina cum o fi, iar despre munca nu va imaginati ce inseamna sa modifici extrem o masina americana in RO: timp, bani si mai ales know how.