Dacia 1310 " O DACIE SIMPLA "

Ultima modificare:
07 Martie 2013
Jurnal de bord
Nu sunt inregistrari
in jurnalul de bord.

Cumparata in 2008,a fost bine intretinuta si usor de "continuat" in a aduce unele imbunatatiri.Daciutele mai vechi ( dar nu rable ) sunt ideale pentru ati demonstra veleitatile de restaurator,iar cand rezultatul este "wooaw" chiar ca a meritat efortul.Am mers pe "modificari" ce nu sunt "vizibile flagrant",pentru a nu o scoate din tiparele Dacia,ca daca voiam un alt design,sau nu stiu ce chestii extravagante,alegeam alt "fier".S-a luat totul cap- coada,ultimul lucru ce mi-l doresc,anul acesta ( sper ),un pic de tinichigerie,dupa care vopsitorie totala,mai departe las pozele sa spuna povestea....

photo

Am inceput prin a inlocui rotile ( avea si jante inguste ),cu unele super balon 165/70 R 13,pe care le-am trecut si in Carte,am scos din instalatia electrica,tot ceea ce a fost "adaugat" in decursul timpului,iar acum nu mai era functional,s-a rematisat totul,s-au cositorit terminalele unde era cazul,ptr a nu aparea "rezistente de contact" si s-a montat alarma ptr ca urma sa fac "imbunatatiri" ce ar fi tentat pe cei certati cu legea.photo

photo

Am continuat cu interiorul,retapitare completa,scaune reparate integral,instalarea "muzicii",am confectionat o incinta ptr spate,ca nu ma indurasem sa decupez tabla din spatele banchetei,ptr fixarea boxelor spate.photo

photo

am schimbat"scoica",ca era crapata si sincer,nu-mi placea nici ca forma si am trecut pe CN1photo

Am instalat si un DVD + TV,pe care le aveam din "achizitii"anterioare,ca la data montarii pe Dacie,aveau impreuna valoarea,masinii:):)photo

..s-a continuat cu exteriorul,motor curatat,reconditionat accesorii,montat aprindere electronica,carb dublu corp,pregatit radiator ptr trecere pe ELVphotophotophoto

photo

S-au schimbat tot ceea ce inseamna "bec",trcandu-se pe SMD-uri si farurile pe "bi-xenon"photo

photo

In 2009 am reintrat la interior si am verificat starea pardoselii,deoarece am schimbat "vinilinul" cu mochetaphoto

photo

photophoto

Fiind cu ea desfacuta,am montat si " geamurile electrice", pe care le achizitionasem cu ceva timp, am schimbat si ceasurile de bord pe care un forum-ist ( bun prieten ),mi-a confectionat cadranele si instalat led-urile,ptr a fi "luminate din spate",dupa care am continuat pe aceeiasi linie si ptr ca-mi place mult "verdele martian" am instalat si led-uri ptr lumina de ambient,la pedelier si sub bord..photo

Pentru ca in 2009 trebuia sa-i fac ITP-ul,am purces la a schimba toata suspensia,bucsaraie,pivotaraie,racorduri frana,pompa centrala ( originala,dublu circuit ),ptr ca avea cu simplu circuit si auzisem ca "nu trece",daca nu are pompa cu care vine din fabrica,am inlocuit toata tubulatura de esapament,inclusiv tobelephoto

S-au facut multe..... cu cheltuiala, timp ,cu pasiune si mai ales daruire ptr tot ceea ce inseamna detaliu si lucru bine facut ( nu este lipsa de modestie ),dar chiar imi place "surubareala" si cum am mai spus-o,Dacia este masina care-ti da aceasta sansa sa te "descarci creativ"

Pentru viitor,am pregatit instalatia pentru oglinzi degivrante,vreau sa fac motorul ( am blocul fisurat si pierd antigel ),profitand de defectul pe care-l are,cutia de viteze de "injectata",care v-a fi urcata pe masina,odata cu noul motor,putina "tinichigereala" ca vreau sa o vopsesc integral,cu schimbare de "nuanta",ca asta mi se pare ca-i doar "spritchit":)photo

va urma....

Comentarii 16

Comentează:
Foarte frumoasa masina, sa te bucuri de ea!
Carburatorul ce tip este?
Multumesc,
Scris pe 05 Februarie 2020, ora 10:25  Răspunde 00
Bravooo
Scris pe 14 Octombrie 2013, ora 22:29  Răspunde 00
Tare
Scris pe 11 Martie 2013, ora 21:19  Răspunde 00
Cele de eliaj,au o pojghita de lac sau ceva de genu ala
Scris pe 11 Martie 2013, ora 21:00  Răspunde 00
Cand le-am cumparat aveau doar o culoare mai inchisa,deci cel care le-a avut inainte le curatase,eu doar le-am smirgheluit si le-am revopsit / lacuit
Scris pe 12 Martie 2013, ora 12:37  Răspunde 00
Jantele sunt curatate de stratul acela ca de plastic ??? si daca da spunemi si mie cum leai curatat
Scris pe 09 Martie 2013, ora 21:51  Răspunde 00
Sandu,nu-mi dau seama la ce strat ca de plastic te referi si la care?,cele de aliaj,sau cele de tabla?
Scris pe 11 Martie 2013, ora 19:18  Răspunde 00
Excelenta masina! Felicitarile mele pentru munca depusa. Merita fiecare ban investit. Sper sa va bucurati de aceasta masina si va urez multa bafta si sa o conduceti cat mai multi km.
O zi buna!
Scris pe 09 Martie 2013, ora 20:26  Răspunde 00
Este adevarat,a meritat si merita fiecare banut,mai ales cand faci totul cu mana ta si aplici ideile proprii.Si tie multi kkm fara incidente
Scris pe 11 Martie 2013, ora 19:16  Răspunde 10
Foarte frumoasa felicitari
Scris pe 09 Martie 2013, ora 19:56  Răspunde 00
Multumesc
Scris pe 11 Martie 2013, ora 19:14  Răspunde 00
Excelenta treaba domnule, respect ca ai pastrat originalitatea masinii si ai "cosmetizat-o" doar, ca sa zic asa...si recunosc ca am "furat" si eu un pic din ideile tale, pe care am sa la aplic la Dacia mea. Pe viitor, daca o sa schimbi performantele masinii, imi placa sa cred ca o sa ramana la aceiasi originalitate...Felicitari !!
Scris pe 08 Martie 2013, ora 13:13  Răspunde 00
Merci, vreau sa ramana cat mai "originala",( cat se poate spune ca-i originala ),dar sper sa nu "ma abat" prea mult
Scris pe 08 Martie 2013, ora 23:39  Răspunde 00
Foarte ingrijita masina! Bravo pentru munca depusa!
Scris pe 07 Martie 2013, ora 18:51  Răspunde 00
Multumesc pentru aprecieri.
Scris pe 07 Martie 2013, ora 22:17  Răspunde 00
Foarte ingrijita masina! Bravo pentru munca depusa!
Scris pe 07 Martie 2013, ora 18:47  Răspunde 00

Utilizatori abonati la masina 3

Raportează abuz

Fisa tehnica

Marca:
Dacia
Model:
1310
Motorizare:
" O DACIE SIMPLA "
Capacitate cilindrica:
1397 cmc
Combustibil:
Benzina
Putere motor:
58 cp
Viteza maxima:
140 Km/h
Anul fabricatiei:
1992
Anul cumpararii:
2008
Culoare:
Albastru
Km parcursi:
113890 Km
Numar inmatriculare:
CT-96-GML

Alte Dacia 1310