Dacia 1300 berlina S

Ultima modificare:
22 Ianuarie 2014
Jurnal de bord
Nu sunt inregistrari
in jurnalul de bord.

Prima mea masina de suflet, in care am crescut de la o varsta pana la aceea la care am putut s-o si conduc. Cu ea am facut multe drumuri, cu ea am intemeiat o familie, cu ea am rezolvat multe probleme si pe ea am facut multe teste la ideile mele ingineresti.

A suferit o groaza de modificari, aspectul original clasic ramanand neschimbat in cea mai mare parte, pe cat a fost posibil. A trecut prin doua restaurari: una in 1991 si alta in 2006 cand a fost dezmembrata complet, ramanand doar elementele sudate intre ele. In rest, totula fost desfacut, reparat (unde a fost cazul), uns, montat la loc, eventual imbunatatit.

Ca imbunatatiri notabile:

- instalatie Bi-Xenon HID (6000K)

- instalatie audio Magnavox, cu difuzoare de bass Denon plasate sub luneta

- ceasuri de bord custom made (peste 30h lucru in Photoshop), cu iluminare fundal, tot bordul trecut pe LED Superflux

- modificari la motor (chiulasa, carburator, capsula vacuum)

- sistem aprindere electronic, cu senzor in delco

- proiectoare ceata Bosch

- plafoniera modificata pe LED Superflux

- iluminare neon in portbagaj

- shaved back doors and trunk lid

- sistem de alarma cu inchidere centralizata montata pe mecanica veche a usilor

- deschidere electrica portbagaj din telecomanda

- jante Aro10 (doar de test)

- custom metalic paint

- esapament complet crom (custom)

- multe altele

 

Ma bucur ca acum se afla tot pe mana unui pasionat Dacia. Sper ca si el sa se bucure de aceasta masina cel putin la fel de mult timp cat m-am bucurat si eu.

Initial, am vrut s-o iau cu mine in Houston, dar aici esti topit vara fara A/C. Ar fi fost o piesa de istorie europeana ca o picatura de apa pe un pamant arid. Ar fi facut diferenta pe strada in mod cert.

Deocamdata, inca se plimba pe drumurile banatene pe care le-am colindat si eu cu ea. Ingrijita cum trebuie, aceasta masina nu m-a lasat niciodata in drum. Am avut curajul sa merg cu ea oriunde in tara, desi era mai batrana ca mine cu ceva ani...

photophotophotophotophoto

Comentarii 3

Comentează:
Super tare Dacia...de unde ai luat ceasurile de bord ??
Scris pe 26 August 2014, ora 21:10  Răspunde 00
Le-am conceput si executat singur. Fiind la vremea aceea un incepator in ale Photoshop-ului, mi-a luat vreo 30h de editare dupa ce am scanat cadranele orignale (pentru a pastra corecta gradatia). Apoi, odata ce am terminat cu editarea si am printat si laminat cadranele noi, a urmat partea a doua: suportul de plexiglass in care am incorporat retro-iluminarea cu LED-uri albastre. Au iesit foarte bine, cu o singura exceptie: culoarea albastra trage la somn de numa'-numa' cand conduci noaptea mai mult timp... o decizie inspirata doar de dragul design-ului, nu si al functionalitatii.
In rest, totul e facut de mana mea... ma rog, de mainile mele.

Am vrut sa pastrez look-ul acela sportiv al vechilor ceasuri, gen O-O-O, dar sa integrez tehnologie noua pe cat m-a lasat buzunarul si spatiul din carcasa ceasurilor. Ar mai fi urmat un "stage2" cu ace indicatoare retro-iluminate, dar nu am mai apucat. Oricum, sunt complet originale si custom-made.
Scris pe 27 August 2014, ora 00:24  Răspunde 00
Ms ca mi-ai zis :d si eu sunt pe cale sa imi iau o Dacie 1300 si vreau sa o modific cat de cat...iar la faza cu ceasurile de bord si eu m-am gandit sa le las cele originale ''O-O-O'' arata chiar super oricum mersi ca mi-ai zis
Scris pe 27 August 2014, ora 17:37 00

Utilizatori abonati la masina 2

Raportează abuz

Fisa tehnica

Marca:
Dacia
Model:
1300
Motorizare:
berlina S
Capacitate cilindrica:
1289 cmc
Combustibil:
Benzina
Putere motor:
70 cp
Viteza maxima:
154 Km/h
Anul fabricatiei:
1975
Anul cumpararii:
1990
Culoare:
Albastru metalizat
Km parcursi:
400000 Km

Alte Dacia 1300