Dacia 1100

Ultima modificare:
21 Mai 2013
Jurnal de bord
Nu sunt inregistrari
in jurnalul de bord.

Salutare tuturor,

 

          Ma numesc Anton Cristian Gabriel, sunt student in anul 4 la facultatea de Inginerie Mecanica specializarea Autovehicule Rutiere din Brasov. Sunt fericitul posesor al unei Dacii 1100 din 1970.

          Masina a fost cumparata de la un pensionar care nu o mai folosea de vreo 5 ani, deoarece isi achizitionase o masina mai noua.Dupa 5 ani de stat babuta si-a recapatat dreptul de a circula pe drumurile patriei….

 

          Reconditionarea a inceput in urma cu 2 ani si jumatate timp in care masina a fost dezasamblata total.

         Toate piesele au fost curatate, grunduite,vopsite sau  inlocuite dupa caz.

         Modificarile aduse:

                -instalatie electrica mult mai complexa

                - alarma & inchidere centralizata

                 -geamuri electrice fata

                 - luminarea diverselor accesorii (butoane,contact,bricheta) +     martori (centuri,usi deschise, brake)

                  -volan & bord imbracate in piele

                  -mocheta portbagaj + interior

                  - tapiterie plafon

                  - Xenon & led lights

                  - vopsea metalizata

     Toate operatiunile au fost facute de mine in curtea bunicilor in decursul a 2 ani si jumatate de munca….

Si totul datorita mottoului ''pasiunea nu are limite''

PS Daca mai sunt proprietari/fosti proprietari de Dacia 1100 si mai au piese ii rog sa ma contacteze. 

Comentarii 39

Comentează:
Salutare!In primul rand, respectele mele pentru initiativa!Chiar daca multi ar spune ca arata mai bine originala, la urma urmei e masina ta, conteaza sa-ti placa tie!Si eu am un un proiect asemanator, si cam aceleasi interese (student la autovehicule rutiere).Drumuri bune cu ea!
Scris pe 26 Septembrie 2017, ora 22:08  Răspunde 00
Arata bine dar parerea mea e ca merita sa fie originala
Scris pe 12 August 2013, ora 18:14  Răspunde 10
Din pacate asta este realitatea: O restaurare facuta cum trebuie ia foarte mult timp (sunt masini la care nu gasesti piese pe toate drumurile si nici la preturi de duzina).

Cum ai facut semnalele fata albe?

Chiar daca ai facut mici imbunatatiri la partea electrica ai pastrat lookul clasic cel putin la partea exterioara; Ma bucur ca acolo nu sunt improvizatii.
Scris pe 03 Septembrie 2013, ora 12:49  Răspunde 10
Cuvintele sunt de prisos! Pasiune in adevaratul sens al cuvantului. Felicitarile mele din toata inima!
Scris pe 30 Iulie 2014, ora 20:02  Răspunde 10
As fi ales albastrul Gordini . Celebrul albastru Gordini cu dunga alba . Felicitari ! Si eu am restaurat cateva vechituri . Numai cine a facut asta stie ce greu este .
Scris pe 16 Iulie 2014, ora 22:40  Răspunde 11
Felicitari cata munca ai facut apoape de la zero
Scris pe 20 Octombrie 2013, ora 13:45  Răspunde 10
Foarte frumoasa , un model de apreciat !!! sa ai parte de ea
Scris pe 03 Iunie 2014, ora 16:47  Răspunde 10
Multumesc tuturor pentru aprecieri .
Scris pe 24 Aprilie 2013, ora 13:34  Răspunde 11
Foarte frumos ce ai realizat.O mica sugestie legata de numarul din spate.Ai putea sa pui unul patrat ca sa .dea mai bine pe masina>
Scris pe 29 Septembrie 2013, ora 08:19  Răspunde 00
Semnalele fata sunt albe din fabrica (functioneaza pe acelasi bec cu pozitiile )
Scris pe 07 Septembrie 2013, ora 20:07  Răspunde 00

Utilizatori abonati la masina 15

Raportează abuz

Fisa tehnica

Marca:
Dacia
Model:
1100
Capacitate cilindrica:
1108 cmc
Combustibil:
Benzina
Putere motor:
45 cp
Anul fabricatiei:
1970

Alte Dacia 1100