Citroen Xantia

Ultima modificare:
09 Mai 2013
Jurnal de bord
Nu sunt inregistrari
in jurnalul de bord.

Consider ca este o masina cu un interior de calitate si foarte ingrijit fata de ce se fabrica acum. am scapat de ea din cauza problemelor la sistemul hidraulic.
4 geamuri electrice
oglinzi electrice si incalzite
doua airbag-uri
cotiera spate
jaluzea luneta
pornire cu cod
faruri reglabile cu spalator
proiectoare ceata
ABS
jante aliaj 15
eleron
carlig remorcare

 

Comentarii 2

Comentează:
De acord cu tine, masina deosebita, asta e cuvantul. Am avut si eu una de 1.8 16V. Tot probleme cu suspensia dar am schimbat sferele. Cei mai bine cheltuiti 600 euro ever. Mergea superb dupa.
Scris pe 09 Mai 2013, ora 22:29  Răspunde 10
La mine functiona suspensia si fanele si servo
numai ca un din cele doua conducte de la pompa hidraulica se sparcea mereu, am masurat presiunea avrea 150 parca a cumparat tata furtun hidraulic de 400 si dupa o perioada nu a fost furtunul bun cred, ca pierdea si cu ala dar il pierdea pe tot instantaneu de ramaneam la semafor fara ulei frane suspensie si servo si m-am hotarat sa o vand. nu am avut eu noroc de ea ca in rest mergea superb. mi-a placut mult ca masina si interior si design exterior darasta e. am cumparat vreo 10 l de ulei hidraulic intr-un an cat am tinut masina
Scris pe 11 Mai 2013, ora 20:20  Răspunde 00

Utilizatori abonati la masina 4

Raportează abuz

Fisa tehnica

Marca:
Citroen
Model:
Xantia
Capacitate cilindrica:
1900 cmc
Combustibil:
Motorina
Putere motor:
90 cp
Viteza maxima:
150 Km/h
Anul fabricatiei:
1995
Anul cumpararii:
2010
Culoare:
Gri metalizat
Km parcursi:
30000 Km
Numar inmatriculare:
PH 89 MNX