Problema circuit racire motor.e36 318is m42

Scris la 25 Noiembrie 2017
Salutare lume.am si eu o cam mare problema la um bmw e36 318is motor m42.de vreo 3 luni de zile am vazut ca mi s-a spart radiatorul.imi curgea atunci cand se incalzea motorul.din lipsa de timp,pentru ca lucrez,am mers asa cu ea si tot completam.antigel+apa..dupa vreo 2 luni de zile,am ramas fara caldura in masina,iar apa imi fierbea in radiator.am desfacut furtunurile tur-retur sa vad care e treaba,pentru ca banuiam pompa de apa.problena tipica la ele.am vazut ca pe retur este uscat,deci deia imi fierbea.am zis ca e pompa.am cuparat pompa noua nemteasca,am cumparat radiator nou,am cumparat termostat nou.le-am montat!intr-adevar pompa veche era fisurata si plina calcar.invartea greu.in schimb antigelul din kotor avea o culoare negricioasa si cu ceva particule de pilitura de matal in el.nu este ulei,pentru ca m-am gândit la chiuloasa.deci nu are treaba.nu am apa in ulei,nu am ulei in apa,nu face spuma nici in motor si nici in radiator.masina merge fara nici o problema.singura chestie care nu o inteleg,este ca,dupa ce am montat toate cele noi pe ea,face la fel.am desfacut radiatoriul de caldura din bord.nu este infundat!!!am pornit motorul sa vad daca isi face circuitul,si nu il face!deci la radiatorul de caldura nu ajunge apa.va rog mult ajutati-ma cu o parere.nu stiu ce sa mai fac.ce poate fi?e ceva in motor infundat?cum aflu?deci cand pornesc masina,o las sa ajunga temperatura la 90°,imi iese abur din busonul ala mic de la radiator,fara sa iasa apa.scot furtunul de retur in timp ce merge motorul,dar pe acolo nu iese nici o picatura.si atentie,cand opresc motorul,iese apa pe retur.deci arunca apa pe retur.imediat cum o opresc.cand e pornita si o turez,iese foarte foarte putin.si caldura nu am in masina...ce poate fi va rog mult.
0
« Postare mai noua Postare mai veche »

Comentarii

Comentează:
Raportează abuz

SUBIECTE DIN BLOG