Probleme ABS E39

Scris la 26 Iulie 2018 » 1 comentarii

Salutare, am un BMW  E 39 din 1999 si am probleme la ABS. Mi-a aparut semnul de ABS si controlul tractiunii in bord (si nu mai functiona nici kilometrajul), am fost si am pus-o pe tester si a zis ca e senzorul stanga spate, ok l-am schimbat si nimic, tot statea aprins. Am pus-o din nou pe tester si acum imi spunea unitatea ABS, am trimis-o la reparat la Bucuresti, a reparat-o, doar ca imi sta aprins in bord semnul de ABS. De precizat ca acum kilometrajul imi functiona, pana acum cateva zile pana cand in timp ce ma deplasam am observat ca deodata kilometrajul cobora spre zero, si asa am mers cativa km pana iar si-a revenit. Cei de la Bucuresti la care am trimis unitatea abs la reparat spun ca ar fi de la ceasurile de bord.

A mai patit careva?

Ma puteti ajuta cu vreun sfat.

 

0
« Postare mai noua Postare mai veche »

Comentarii 2

Comentează:
E greu.
1. Aveti ghinionul ca unitatile ABS Bosch din 1999 fac cel mai des exact problemele astea. Sunt printre altele prea aproape de motor, mai ales de evacuare. Cum e? Depinde de temperatura motorului, daca se aprind luminitele galbene in bord, si daca merge kilometrajul? (Sau e complet intamplator?)
2. Kilometrajul chiar de la viteza rotii din spate stanga se ia, deci nu e chiar improbabil ca e totusi senzorul. Sau rulmentul. (La E39 rulmentul e "inelul", asa-i?). Nu e asa usor de schimbat senzorul, dupa 18ani de oxidare, se injura mult, se zgarie mult, asa ca se poate ca dupa schimbare e si mai rea situatia decat inainte. Daca scoateti cheia si porniti inca o data, dispare semnalul ABS, chiar daca numai pentru un minut? Pulseaza pedala de frana? Chiar prea "devreme", la orice franare cat de cat normala? Rulmentii de pe spate suna inca bine?
Daca raspunsurile sunt clare pentru 1. sau 2., atunci din pacate stiti ce trebuie facut. Daca nu sunt prea clare, si oricum ar merita schimbati rulmentii, poate ar merita dat jos tot butucul si vazut cum arata treaba (contacte, cabluri, coroziune)...
A propos: colegii de la Bosch spun ca senzorii VDO sunt singurii de incredere (fiind si cei originali). Desi exista multi senzori de la marci bune, si chiar mai scumpi. Chiar si Bosch: )
Ceasurile de bord in schimb nu sunt o problema cunoscuta; ) De obicei pixeli sau segmente din afisajul LCD se strica. Dar cine stie, se intampla si lucruri improbabile.
Mult noroc!
Scris pe 16 August 2018, ora 21:53  Răspunde 00
Salutare,
Am reusit in sfarsit sa rezolv problema. Am fost la Bucuresti pe la inceputul lunii August la acel domn la care am trimiso prima data sa o repare. Atunci pe loc ia pus masina pe tester si s-a mai uitat inca odata la acea unitate ABS care i-am trimiso prin curier pentru a o repara. A desfacut-o si cel mai probabil a lipit din nou ceva la ea. A pus-o pe masina si de atunci nu am mai avut probleme. Acum singura chestie este sa ii fac unitatii ABS o protectie un scut ceva care sa o fereasca de temperaturile inalte de la motor.
Scris pe 12 Decembrie 2018, ora 14:15  Răspunde 00
Raportează abuz

SUBIECTE DIN BLOG

ALTE ARTICOLE DIN BLOG

BMW 520
BMW 520