Comentarii 30

Comentează:
Bestiala masina
Scris pe 05 Octombrie 2014, ora 19:47  Răspunde 00
Smeker
Scris pe 27 Aprilie 2014, ora 18:06  Răspunde 00
Asteptam poze cu ea pe roti
Scris pe 18 Februarie 2014, ora 14:47  Răspunde 00
Bafta masina e o raritate pe la noi ,sa ai parte de ea..
Scris pe 16 Noiembrie 2013, ora 20:00  Răspunde 00
Momentan e iarasi rasturnata, vreau sa refac toata izolatia de pe burta si sa powdercoat toate piesele de sub masina (cutie, diferential, punti s.a.m.d.). O sa atasez cateva imagini diseara sau maine.
Scris pe 28 Septembrie 2013, ora 10:07  Răspunde 00
Exceptional
Scris pe 13 August 2013, ora 11:27  Răspunde 00
Foarte frumos proiect, dar cred ca este destul de costisitor like
Scris pe 28 Iulie 2013, ora 19:31  Răspunde 00
Poze noi?
Scris pe 17 Iulie 2013, ora 08:30  Răspunde 00
La un moment dat, aveam datele de contact ale unui tip in Bucuresti, care avea de vanzare un nissan 280zx, plus o alta masina identica pentru piese. Masina se afla in starea de restaurare si din lipsa de fonduri a scos-o la vanzare.
Scris pe 08 Iulie 2013, ora 02:37  Răspunde 00
Cunosc masina! Sa o stapanesti sanatos! Sunt foarte curios de rezultatul final!
Scris pe 08 Iulie 2013, ora 02:28  Răspunde 00
Eu zic ca nu arata asa de rau nici inainte. E veche, ce vrei? Bafta!
Scris pe 24 Aprilie 2013, ora 09:44  Răspunde 11
Nu arata rau la prima vedere, dar cand ajungi la "substraturi"....oricum, acum deja e poveste veche, incet (dar sigur) se restaureaza, vara asta o vreau vopsita MUSAI!
Scris pe 24 Aprilie 2013, ora 21:07  Răspunde 10
Musai musai facut-a bine, masinile astea nu le poti intretine numa cu cate un petic doua si polish dupa
Scris pe 24 Aprilie 2013, ora 21:16 11
@sebistilp , fara sa par arogant iti spun: stai linistit, o sa fie facuta bine, pana la urma din asta traiesc, atelierul in care se face masina imi apartine deci se va face cum vreau eu:)
Scris pe 24 Aprilie 2013, ora 21:39 10
Hai sa o vedem! :) Bafta cu munca!
Scris pe 24 Aprilie 2013, ora 10:35  Răspunde 11
Superba masina si astept sa o vad gata. PS - masina are 170 cp si 221 Nm, poate modifici in fisa tehnica.
Scris pe 21 Aprilie 2013, ora 23:51  Răspunde 11
L28E

The L28E is the enlarged 2,753 cc (2.8 L; 168.0 cu in) engine produced from 1975 to 1984 with dish-top pistons and a resulting compression ratio of 8.3:1. The E stands for electronic multiport fuel injection, provided by Bosch using the L-Jetronic system, and is one of the first Japanese produced vehicles to introduce the technology. For model year 1981 through model year 1983, the L28E received flat-top pistons and a high quench head, raising the compression ratio to 8.8:1, and thus increasing the power rating from 135 PS (99 kW) (1975–1980) to 145 PS (107 kW) (1981–1983).
Scris pe 22 Aprilie 2013, ora 17:27  Răspunde 20
Cool
Scris pe 23 Aprilie 2013, ora 23:50 10
Nope, 145, exact ca in descrierea de mai jos:)
Scris pe 24 Aprilie 2013, ora 21:05  Răspunde 00
Scris pe 24 Aprilie 2013, ora 21:10  Răspunde 00
Spor la treaba :P si "multe succesuri" :P ca sa citez si eu pe cineva intelept :D
Scris pe 23 Aprilie 2013, ora 23:52  Răspunde 00
Foarte tare masina !
Scris pe 22 Aprilie 2013, ora 07:01  Răspunde 00
Superb exemplar, felicitari ai dat bani pe o masina legendara. Succes cu reconditionarea! Asteptam poze cu bijuteria in stagiu de finalizare!!
Scris pe 22 Aprilie 2013, ora 03:17  Răspunde 00
Super faina masina asta!!!!!!!!
Scris pe 22 Aprilie 2013, ora 02:08  Răspunde 00
Interesanta masina,interesant proiect...succes.
Scris pe 21 Aprilie 2013, ora 20:32  Răspunde 00
Si ramane cu motorul acela, jantele acelea, culoare rosie pusa pe Fairlady din 79-83, pe scurt, cat mai original, chiar daca e tentant sa o cobor mai jos si sa-i pun jante mai mari, intra fara nici o problema 17"/18".
Scris pe 21 Aprilie 2013, ora 20:25  Răspunde 00
Iti recomand inca un set de roti - eu am 3! Sau pune alte pneuri, mai late.
Cat despre garda la sol, cred ca o poti cobora putin, un inch...
Scris pe 21 Aprilie 2013, ora 23:42  Răspunde 00
Stai sa ajung la stadiul de roti, sunt 1000000000000 de variante pe care le pot incerca (la fel si cu suspensia) dar pana acolo e cale lunga. Deocamdata trebuie terminata tinichigeria care se face manula, adica reconstruit tot fara cumparat de elemente pentru reparatie (nu se gasesc), apoi scos motor si facut si ala ca nou, pornit pe stand pana se pregateste masina de vopsit, abia dupa ce-i totul gata are rost sa ma gandesc la ride hight si alte jante, baby steps....
Scris pe 22 Aprilie 2013, ora 20:17 00
Masina este absolut superba, jantele originale iar motorul este exact cel care trebuie - L28. O adevarata legenda JDM
Scris pe 21 Aprilie 2013, ora 19:52  Răspunde 00