Unde gasiti bijuterii dastea nu inteleg.... Io incerc de 2 ani sa scot de la un mos un Audi Quatro si nu vrea al naibi sal vanda pt nimic(are 78 de ani).In tot cazul superba masina si sa o conduci fara incidente:D
Masina este superba si a fost restaurata cu mult bun gust.
Insa primul lucru pe care l-as fi facut ar fi fost un motor V6. Ar fi fost cu totul alt ceva.
Chiar si asa, felicitari!
Eduard Betiuc;
Campulung Moldo, Suceava; Conduc:Ford Taunus;
Multumesc! Abia astept sa ma intorc in tara si sa continui treaba la ea. Urmeaza un transplant de motor :acum are 1.3, urmeaza 2.0. Probabil o sa lucrez si pe la suspensii ca astea sunt prea moi, evacuare noua si alte maruntisuri.
Referitor la modificarile de vrei sa le faci la masina - desi te inteleg cu privire la up-gradeuri, sper ca realizezi de pierderea acelui sentiment de masina usoar si deosebita pe care il are acum. Pun pariu ca nu vrei sa se simta ca un Mondeo nou la condus, nu? Incearca daca poti sa pastrezi caracterul masinii. Eu zic ca suspensia moale poata ramane si cu un motor mai puternic. Pacat ca va fi si mai greu decat originalul. Oricum, mult success.
PS-imi place poza noua cu frunzele :)))
Eduard Betiuc;
Campulung Moldo, Suceava; Conduc:Ford Taunus;
Motorul de 2.0 o sa fie acelasi tip de motor asa ca greutatea nu cred ca o sa fie mare diferenta. OHC-urile de 1.3, 1.6 si 2.0 arata identic in exterior, doar internele difera. Suspensia moale e....moale. Nu ca asa ar fi masina, ci e obosita saraca. Evacuarea e praf, nu am reusit sa o schimb. Singura chestie la care am lucrat a fost finala- am pus una originala. Crede-ma ca nu fac prostii cu masina, stiu ce vreau de la ea si sentimentul de masina deosebita si usoara primeaza. De asta nu am schimbat cu un v6 pentru ca am vrut sa pastrez acest sentiment. Pana la urma 105 cp/960 kg imi va fi suficicent cat sa o conduc decent in regim de cruising si totusi sa fie si putin intepata.
Ar merge Individual Throttle Bodies puse, doua carburatoare dublu-corp, cold air intake, chiuloasa polisata, evacuare mai mare si eventual in diferential cu un alt raport mai mare pentru acceleratie. Eu as cauta piese originale Ford care ar merge bolt-on pe masina
Frumoasa masinuta ! Interiorul arata perfect ! Imi poti spune cam cat a costat interiorul ? - pentru ca si eu trebuie sa-l refac .....
Drum bun si ... buget maxim !
Multi ani am avut una de asta in fata care ocupa locurile de parcare. Cand vad ce frumoasa e a ta parca-mi pare rau ca n-am luat-o ca era la pret modest.Probabil e cea mai "muscle car" masina europeana .
Eduard Betiuc;
Campulung Moldo, Suceava; Conduc:Ford Taunus;
De aratat arata mai " musculoasa" dar nu pot zice acelasi lucru si despre motor :)). Urmeaza sa il schimb cand ma intorc in Romania :). Acum sunt in tara muscle-car si zilele astea am fost la o expozitie cu peste 3000de masini americane. Acolo am vazut ce inseamna muschi :)).
Eduard Betiuc;
Campulung Moldo, Suceava; Conduc:Ford Taunus;
Salut. Merci de oferta, frumoase rotile! De mult salivam dupa slot-mag`uri dar pana la urma le-am facut pe astea. Acum nu imi permit inca un set ca sunt altele de facut la masina.
Superba..,tatal meu a avut un taunus..motor de 1.6..,dar nu modelul asta,avea farurile si stopurile diferite.Era portocaliu cu interiorul albastru....,pe capota avea o 'grenada' taiata pe jumate',etc.In vara anilor '97 sau '98 a gasit-o in fata casei lovita (portiera soferului plus aripa facute varza)de un sofer care circula pe prima banda si a scapat volanul.In fine..dupa cativa ani a dat-o pe piese.Si in ziua de azi "il injur"pentru ca a macelarit-o.Tot 23 de ani am si ma pun in locul tau....tare imi doresc sa fi avut masinuta aia astazi.Sa o stapanesti sanatos si sa nu faci niciodata greseala pe care a facut-o tatal meu.trebuie sa caut niste poze vechi...,din cate stiu apare si masina si le trimit.
Eduard Betiuc;
Campulung Moldo, Suceava; Conduc:Ford Taunus;
Imi pare rau, ar fi fost o masina faina. Si atunci cand masina e in familie de multi ani valoarea sentimentala o depaseste pe cea materiala. Eu din pacate am pierdut din familie un vw t2 westfalia, un ford fiesta mk1 si o toyota tercel 4wd. Cel mai mult imi pare rau dupa vw. Desi intentionez sa imi mai fac alte masini pe viitor, aceasta sper sa o pastrez cel mai mult, fiind prima mea masina. Ideal ar fi sa o las mostenire unui copil de-al meu sau asa ceva:). salut!
Eduard Betiuc;
Campulung Moldo, Suceava; Conduc:Ford Taunus;
Nu stiu daca voi trece prea curand. Chiar nu as avea chef sa intru in traficul ala infernal:P. Imi plac zonele mai linistite sa ma pot bucura de masina.
Super masinuta si felicitari,am gasit si eu unul la mine in cartier dar e prea praf la tabla plus ca e si convertita de la mk2 la mk3 dar seriile sant ok,multa bafta in continuare.
Stiu , stiu . Multa bafta la el (daca mai ai ceva de facut) si in rest bucurate de masina , ca astea asa mai vechi sunt cele mai distractive si placute la condus , sper sa apuc sa imi fac si eu una veche in viata asta :D Numa' bine !
Eduard Betiuc;
Campulung Moldo, Suceava; Conduc:Ford Taunus;
Merci, bafta si tie. Intr-adevar, masinile vechi sunt mult mai distractive. Pana si lipsa servodirectiei in combinatie cu anvelope 215 e amuzanta :)). Spor si tie cu Sierra!
Eduard Betiuc;
Campulung Moldo, Suceava; Conduc:Ford Taunus;
Multumesc ralucaf! Am urmarit modelul jantelor de otel americane combinate cu putin din stilul jantelor Fuchs de la Porsche. Imi place la fuchs cum spitele dau impresia ca "plutesc" in interiorul cercului datorita liniei negre ce le separa de acesta. Multumesc de feedback.
Superba masina. Mai rar in Romania asa pasionat. Iar bordul arata incredibil. Jantele sunt absolut perfecte. Nu stiu ce sa zic de volanul ala de Mustang insa....Eu l-as pastra pe cel original si l-as imbraca in piele maro. Serios. Oricum, multa bafta!
Eduard Betiuc;
Campulung Moldo, Suceava; Conduc:Ford Taunus;
Merci Liviu. Consider ca volanul original e din alt peisaj, chiar daca asa e din fabrica. Nu m-a incantat niciodata. Oricum, orice "modificare" fac pe masina este ireversibila, astfel incat sa ma pot intoarce oricand la original. Volanul original il pastrez, si daca peste timp se schimba gusturile, schimb si volanul :). Multumesc de aprecieri.
Comentarii 46
Insa primul lucru pe care l-as fi facut ar fi fost un motor V6. Ar fi fost cu totul alt ceva.
Chiar si asa, felicitari!
PS-imi place poza noua cu frunzele :)))
Drum bun si ... buget maxim !