Comentarii 46

Comentează:
Unde gasiti bijuterii dastea nu inteleg.... Io incerc de 2 ani sa scot de la un mos un Audi Quatro si nu vrea al naibi sal vanda pt nimic(are 78 de ani).In tot cazul superba masina si sa o conduci fara incidente:D
Scris pe 28 Noiembrie 2013, ora 17:40  Răspunde 40
In cazul meu mosul a murit de batranete si masina a ramas sotiei. Asa ca ...rabdare :))
Scris pe 29 Noiembrie 2013, ora 01:54  Răspunde 30
Fac pariu ca e Audi 80 coupe nu Audi Quattro care valoreaza zeci de mii.
Scris pe 11 Martie 2015, ora 21:32  Răspunde 00
Masina este superba si a fost restaurata cu mult bun gust.
Insa primul lucru pe care l-as fi facut ar fi fost un motor V6. Ar fi fost cu totul alt ceva.
Chiar si asa, felicitari!
Scris pe 06 Iunie 2014, ora 12:42  Răspunde 10
Masina asta are ceva aparte. Rara, frumoasa si ma bucura cand vad asemenea masini in Romania.
Scris pe 28 August 2013, ora 10:05  Răspunde 50
Multumesc! Abia astept sa ma intorc in tara si sa continui treaba la ea. Urmeaza un transplant de motor :acum are 1.3, urmeaza 2.0. Probabil o sa lucrez si pe la suspensii ca astea sunt prea moi, evacuare noua si alte maruntisuri.
Scris pe 28 August 2013, ora 23:15  Răspunde 10
Referitor la modificarile de vrei sa le faci la masina - desi te inteleg cu privire la up-gradeuri, sper ca realizezi de pierderea acelui sentiment de masina usoar si deosebita pe care il are acum. Pun pariu ca nu vrei sa se simta ca un Mondeo nou la condus, nu? Incearca daca poti sa pastrezi caracterul masinii. Eu zic ca suspensia moale poata ramane si cu un motor mai puternic. Pacat ca va fi si mai greu decat originalul. Oricum, mult success.
PS-imi place poza noua cu frunzele :)))
Scris pe 07 Noiembrie 2013, ora 13:16 00
Motorul de 2.0 o sa fie acelasi tip de motor asa ca greutatea nu cred ca o sa fie mare diferenta. OHC-urile de 1.3, 1.6 si 2.0 arata identic in exterior, doar internele difera. Suspensia moale e....moale. Nu ca asa ar fi masina, ci e obosita saraca. Evacuarea e praf, nu am reusit sa o schimb. Singura chestie la care am lucrat a fost finala- am pus una originala. Crede-ma ca nu fac prostii cu masina, stiu ce vreau de la ea si sentimentul de masina deosebita si usoara primeaza. De asta nu am schimbat cu un v6 pentru ca am vrut sa pastrez acest sentiment. Pana la urma 105 cp/960 kg imi va fi suficicent cat sa o conduc decent in regim de cruising si totusi sa fie si putin intepata.
Scris pe 10 Noiembrie 2013, ora 13:03 00
Ar merge Individual Throttle Bodies puse, doua carburatoare dublu-corp, cold air intake, chiuloasa polisata, evacuare mai mare si eventual in diferential cu un alt raport mai mare pentru acceleratie. Eu as cauta piese originale Ford care ar merge bolt-on pe masina
Scris pe 15 Noiembrie 2013, ora 15:44 10
WoW!
Scris pe 27 Aprilie 2014, ora 17:23  Răspunde 00
Felicitari!!
Scris pe 08 Martie 2014, ora 19:00  Răspunde 00
Bine lucrat....felicitari ;)
Scris pe 17 Februarie 2014, ora 22:23  Răspunde 00
Bestiala masina. poti sa imi spui unde ai refacut interiorul si cat a costat? am si eu in lucru una.
Scris pe 12 Ianuarie 2014, ora 21:30  Răspunde 00
Multumesc.Interiorul l-am refacut la o fabrica de la mine din oras (campulung Moldovenesc) si a costat in jur de 300E.
Scris pe 13 Ianuarie 2014, ora 01:04  Răspunde 00
Frumoasa masinuta ! Interiorul arata perfect ! Imi poti spune cam cat a costat interiorul ? - pentru ca si eu trebuie sa-l refac .....
Drum bun si ... buget maxim !
Scris pe 08 Ianuarie 2014, ora 21:55  Răspunde 00
Buna seara. Multumesc pentru aprecieri! Interiorul a costat cam 300 E. Multumesc, spor la reconditionat!
Scris pe 13 Ianuarie 2014, ora 01:04  Răspunde 00
Am vazut-o prin Iasi ,arata foarte bine
Scris pe 30 Noiembrie 2013, ora 13:19  Răspunde 00
Merci.
Scris pe 01 Decembrie 2013, ora 01:42  Răspunde 00
Multi ani am avut una de asta in fata care ocupa locurile de parcare. Cand vad ce frumoasa e a ta parca-mi pare rau ca n-am luat-o ca era la pret modest.Probabil e cea mai "muscle car" masina europeana .
Scris pe 03 August 2013, ora 15:05  Răspunde 20
De aratat arata mai " musculoasa" dar nu pot zice acelasi lucru si despre motor :)). Urmeaza sa il schimb cand ma intorc in Romania :). Acum sunt in tara muscle-car si zilele astea am fost la o expozitie cu peste 3000de masini americane. Acolo am vazut ce inseamna muschi :)).
Scris pe 04 August 2013, ora 18:43  Răspunde 00
Foarte frumoasa felicitari sa te bucuri de ea cred ca este tare placut sa conduci o astfel de masina !
Scris pe 03 August 2013, ora 08:37  Răspunde 00
Multumesc
Scris pe 04 August 2013, ora 18:43  Răspunde 00
Salut.am niste jante care ar fi din acelasi film cu masina.le gasesti pe forum la piese retro.
Scris pe 30 Iulie 2013, ora 11:41  Răspunde 00
Salut. Merci de oferta, frumoase rotile! De mult salivam dupa slot-mag`uri dar pana la urma le-am facut pe astea. Acum nu imi permit inca un set ca sunt altele de facut la masina.
Scris pe 31 Iulie 2013, ora 07:37  Răspunde 00
Superba..,tatal meu a avut un taunus..motor de 1.6..,dar nu modelul asta,avea farurile si stopurile diferite.Era portocaliu cu interiorul albastru....,pe capota avea o 'grenada' taiata pe jumate',etc.In vara anilor '97 sau '98 a gasit-o in fata casei lovita (portiera soferului plus aripa facute varza)de un sofer care circula pe prima banda si a scapat volanul.In fine..dupa cativa ani a dat-o pe piese.Si in ziua de azi "il injur"pentru ca a macelarit-o.Tot 23 de ani am si ma pun in locul tau....tare imi doresc sa fi avut masinuta aia astazi.Sa o stapanesti sanatos si sa nu faci niciodata greseala pe care a facut-o tatal meu.trebuie sa caut niste poze vechi...,din cate stiu apare si masina si le trimit.
Scris pe 01 Iulie 2013, ora 12:28  Răspunde 00
Imi pare rau, ar fi fost o masina faina. Si atunci cand masina e in familie de multi ani valoarea sentimentala o depaseste pe cea materiala. Eu din pacate am pierdut din familie un vw t2 westfalia, un ford fiesta mk1 si o toyota tercel 4wd. Cel mai mult imi pare rau dupa vw. Desi intentionez sa imi mai fac alte masini pe viitor, aceasta sper sa o pastrez cel mai mult, fiind prima mea masina. Ideal ar fi sa o las mostenire unui copil de-al meu sau asa ceva:). salut!
Scris pe 31 Iulie 2013, ora 07:35  Răspunde 10
Like, restaurata arata foarte bine!
Scris pe 28 Iunie 2013, ora 10:57  Răspunde 00
Multumesc Reme!
Scris pe 01 Iulie 2013, ora 22:55  Răspunde 00
Cand treci prin Bucuresti cu taunelu' :D ?
Scris pe 16 Mai 2013, ora 22:33  Răspunde 00
Nu stiu daca voi trece prea curand. Chiar nu as avea chef sa intru in traficul ala infernal:P. Imi plac zonele mai linistite sa ma pot bucura de masina.
Scris pe 19 Mai 2013, ora 23:55  Răspunde 20
Faina masina!
Scris pe 04 Mai 2013, ora 15:22  Răspunde 00
Merci Paul!:D
Scris pe 05 Mai 2013, ora 22:52  Răspunde 00
Deosebita
Scris pe 24 Aprilie 2013, ora 10:29  Răspunde 00
Multumesc!!
Scris pe 24 Aprilie 2013, ora 17:37  Răspunde 00
Super masinuta si felicitari,am gasit si eu unul la mine in cartier dar e prea praf la tabla plus ca e si convertita de la mk2 la mk3 dar seriile sant ok,multa bafta in continuare.
Scris pe 07 Aprilie 2013, ora 00:25  Răspunde 00
Multam!Depinde acum si cat de convertit e.Bafta si tie :)
Scris pe 07 Aprilie 2013, ora 14:39  Răspunde 00
Stiu , stiu . Multa bafta la el (daca mai ai ceva de facut) si in rest bucurate de masina , ca astea asa mai vechi sunt cele mai distractive si placute la condus , sper sa apuc sa imi fac si eu una veche in viata asta :D Numa' bine !
Scris pe 21 Martie 2013, ora 20:28  Răspunde 00
Merci, bafta si tie. Intr-adevar, masinile vechi sunt mult mai distractive. Pana si lipsa servodirectiei in combinatie cu anvelope 215 e amuzanta :)). Spor si tie cu Sierra!
Scris pe 21 Martie 2013, ora 23:06  Răspunde 00
Felicitari . Merita tot efortul !
Scris pe 19 Martie 2013, ora 22:42  Răspunde 00
Salut. Multumesc. Stii ca Taunusul e fratele mai mare a lui Sierra,nu?:))
Scris pe 20 Martie 2013, ora 12:08  Răspunde 00
Super, bravo!
Scris pe 12 Martie 2013, ora 22:14  Răspunde 10
Multumesc :)
Scris pe 12 Martie 2013, ora 23:12  Răspunde 00
Rotile sunt super!
Scris pe 11 Martie 2013, ora 00:58  Răspunde 10
Multumesc ralucaf! Am urmarit modelul jantelor de otel americane combinate cu putin din stilul jantelor Fuchs de la Porsche. Imi place la fuchs cum spitele dau impresia ca "plutesc" in interiorul cercului datorita liniei negre ce le separa de acesta. Multumesc de feedback.
Scris pe 11 Martie 2013, ora 01:07  Răspunde 00
Superba masina. Mai rar in Romania asa pasionat. Iar bordul arata incredibil. Jantele sunt absolut perfecte. Nu stiu ce sa zic de volanul ala de Mustang insa....Eu l-as pastra pe cel original si l-as imbraca in piele maro. Serios. Oricum, multa bafta!
Scris pe 11 Martie 2013, ora 00:26  Răspunde 10
Merci Liviu. Consider ca volanul original e din alt peisaj, chiar daca asa e din fabrica. Nu m-a incantat niciodata. Oricum, orice "modificare" fac pe masina este ireversibila, astfel incat sa ma pot intoarce oricand la original. Volanul original il pastrez, si daca peste timp se schimba gusturile, schimb si volanul :). Multumesc de aprecieri.
Scris pe 11 Martie 2013, ora 00:44  Răspunde 00