Comentarii 54

Comentează:
Frumaosa poveste ;)
Scris pe 03 Ianuarie 2017, ora 18:39  Răspunde 00
Asta inseamna sa pui suflet in masina ai facut cam de la zero si numai tu stii cat ai muncit la ea bravo.
Scris pe 24 Mai 2015, ora 12:57  Răspunde 00
Am vazut masina la SAB in constitutiei, foarte schimbata
Scris pe 06 Aprilie 2015, ora 16:19  Răspunde 00
Sincer sa fiu tot "hazu" ca sa zic asa, masinii tale este acela sa fie stock, cum ai luat-o fara wide body kit mie imi place mult mai mult.
Scris pe 14 Decembrie 2014, ora 19:00  Răspunde 00
Masina se afla tot in garaj, il asteapta pe santos sa o scoata in oras !
Scris pe 01 Noiembrie 2013, ora 13:29  Răspunde 01
Dar , are motor?
Scris pe 03 Noiembrie 2013, ora 00:23  Răspunde 00
Bravo tigane!
Scris pe 27 Aprilie 2014, ora 18:01  Răspunde 00
Imi place masina, imi place proiectul, imi place cum o privesti, felicitari!
dar, cat te-au costat motoarele?
Scris pe 23 Februarie 2014, ora 20:34  Răspunde 00
Primul v8 2000 de euro, al doilea a fost vreo 700, insa plus cutie si ambreiaj inca 700, desi 1400, iar acum, 4.6 is-ul, a fost 300 de euro el ca motor, insa am bagat in piese noi in el ... vreo mie :(
Scris pe 26 Iulie 2014, ora 02:29  Răspunde 10
Gata, reincepem proiectul, masina a primit vopsitorie,tinichigerie, rollcage nou, si un 4.0 v8 :D
incepe haosul pe 2014
Scris pe 31 Decembrie 2013, ora 00:22  Răspunde 100
Wow, sincer ma bucur sa aud asta. Mult succes !!!
Scris pe 31 Decembrie 2013, ora 14:17  Răspunde 10
Frumoasa poveste pacat ca nu e toata! Asteptam continuarea. :)
Scris pe 01 Februarie 2014, ora 23:06  Răspunde 00
Foarte frumoasa poveste :) bafta in ceea ce vei face cu Bmw-ul ;)
Scris pe 31 Decembrie 2013, ora 13:02  Răspunde 00
Foarte frumos ce faci tu aici!
Scris pe 31 Decembrie 2013, ora 01:37  Răspunde 00
Ursu are inima noua , 4.0 v8
Scris pe 29 Decembrie 2013, ora 17:30  Răspunde 00
Frumoasa poveste de amor,si realizata tind sa cred cu multe sacrifici,bafta multa an continuare an orice tiai propune. respect
Scris pe 04 Septembrie 2013, ora 16:56  Răspunde 00
Se mai aude ceva de urs ?
Scris pe 01 August 2013, ora 11:29  Răspunde 00
Ce se mai aude de urs ? :D
Scris pe 30 Iunie 2013, ora 18:19  Răspunde 00
APROPO cnd pui si 208-ul pe site?
Scris pe 20 Iunie 2013, ora 14:58  Răspunde 00
Sant0s bravo te-am vazut la SAB
Scris pe 20 Iunie 2013, ora 14:57  Răspunde 00
Povesti extraordinare iar masina ..a vazut destule motoare ,felicitari cu pozele,cand ma uit la ele mi se pare ca ma uit la o scena din jocul LEGAL STREET
Scris pe 04 Aprilie 2013, ora 00:19  Răspunde 00
Sa ai grija si sa te bucuri de ea . Din cate se vede si din cate povesti ai, masina asta e plina de viata si amintiri .Ce motor vrei sa ii pui , tot de Bmw?
Multa bafta in ceea ce faci !
Scris pe 29 Martie 2013, ora 23:02  Răspunde 00
Ce motor ai de gand sa ii pui , tot de Bmw? Sa ai grija de ea cand vine urmatorul motor si sa te bucuri de ea :D Multa bafta in ceea ce faci !
Scris pe 29 Martie 2013, ora 22:54  Răspunde 00
Cumva ai avut motorul V8 al lui HAI-ul? :))))
Vad ca de anul asta a trecut la 6 linie turbo.
Scris pe 27 Februarie 2013, ora 17:22  Răspunde 10
Salut,
Cu politia ce faci? Nu zic nimic de V8 pe E30? ITP?
Sau e doar track weapon? :)
Scris pe 26 Februarie 2013, ora 15:47  Răspunde 10
Ma feresc de ei :)
Nu la modu ala ****** sa fug de ei sau mai stiu eu ce povesti de NFS au altii in cap. Oricum mergeam RAR rar de tot cu masina prin oras, nu stiu daca din 2007 si pana in prezent am facut 2000 de km pe strada cu ea...
Masina in principiu e de drift, insa mi-as dori sa fie si street legal, cumva :)
Scris pe 26 Februarie 2013, ora 16:29  Răspunde 00
EvL the best ! :D unul dintre cele mai reusite proiecte as putea spune printre care si TXA SI BOBI MOM si ARO si DGH SI KLI a lu covei ca e din zona de la mine oltean :) am si eu un urs de 2.5 12valve dus de fostul proprietar pe undva pe la 246 de cai insa personal nu am pus-o pe dyno si as vrea sa gasesc sponsori sa ajung macar la nivelul tau santos :)
Scris pe 26 Martie 2013, ora 22:02  Răspunde 00
Pana atunci vezi care e treaba cu autoblocantul tau pe care zici ca l-ai sudat!
Scris pe 27 Martie 2013, ora 13:34  Răspunde 00
Oricat ai fi investit in ea(timp/bani)eu unul zic ca merita 100%
Bravo!!!
Scris pe 22 Martie 2013, ora 23:12  Răspunde 00
Era si timpu sa citesc despre EvL...Ceva mai detaliat asa.Ramane sa ii pui motoru si sa rupi orasu din nou.Multa bafta cu el!
Scris pe 22 Martie 2013, ora 18:44  Răspunde 00
Cum ai reusit sa spargi atatea motoare?
Scris pe 20 Martie 2013, ora 17:42  Răspunde 00
Calci pedala aia din dreapta tare.
:)
Primul 2.5 de pe masina s-a bushit, a inceput sa bata ceva in el tare.
Nu vad ce vina am eu, masina avea apa/ulei etc tot timpul.

2.0 l-am dat jos de pe masina, era ok. mergea.

2.5-ul al 2-lea (3-lea motor pe masina) iar a mers ok, nu s-a spart.

Primul v8 de pe masina (al 4-lea motor) a inceput sa bata groaznic, la o etapa de drift. (ca deh, nu-s motoare sa mearga in continua forja.

Iar al doilea v8 a plecat cat se poate de viu si sanatos de pe masina.
Din 5 motoare au bubuit 2.
e ok.
Sa-l vedem pe al 6-lea ;)) :D
Scris pe 21 Martie 2013, ora 03:17  Răspunde 10
...presupun si ca le-ai dus mai sus cu puterea decat erau ele stock... :)))))
Scris pe 21 Martie 2013, ora 08:38 00
Cum ai "reusit" sa spargi atatea motoare? Racirea? Ungerea?
Scris pe 20 Martie 2013, ora 17:38  Răspunde 00
Frumoas istoric! spor la bani sa il reanimezi! masina e 325 din fabrica?
Scris pe 19 Martie 2013, ora 17:48  Răspunde 00
Bravo ''EvL'' sa ne auzim cu bn si spor la munca si succes
Scris pe 15 Martie 2013, ora 15:14  Răspunde 00
Tot respectul pentru tine si ursul tau ;) bafta in continuare cu modificarile sper sa le finalizezi oricum ai incredere in tine si fal cum scrie la carte BAFTA CU URSUL ;) ;)
Scris pe 26 Februarie 2013, ora 20:08  Răspunde 10
1 2