Comentarii 19

Comentează:
Misto tare batranica! Si 150cp la cat e de usoara...
Scris pe 08 Iulie 2016, ora 10:16  Răspunde 00
Sunt placut surprins, e intradevar o bijuterie pe roti, felicitari, as dori sa ne auzim intr-o zi, detin si eu un dauphine, inamtriculat, cu care circul periodic, nu detin scaunele originale, daca nu deranjez as dori sa luam legatura, mai detin un Opell Record Olympia, fabricat in 58 la fel intr-o satare f buna, nu am avut insa timp sa ma ocup indeaproape de ele, inc-o data multumesc
Scris pe 25 Ianuarie 2015, ora 19:57  Răspunde 00
Omule, esti dus rau!
Prea tare masina, renunt la redtube, ma uit la masina ta.
Scris pe 27 Februarie 2014, ora 17:56  Răspunde 10
Asta ar trebui sa fie nr 1
Scris pe 23 Februarie 2014, ora 21:19  Răspunde 10
Dauphine e cool
Scris pe 14 Februarie 2014, ora 16:15  Răspunde 01
Extraordinara masina!
Scris pe 18 Februarie 2014, ora 11:11  Răspunde 00
Sunt foarte impresionat... O munca cum rar se poate vedea pentru o astfel de masina.....IMPRESIONANT....Felicitari...
Scris pe 18 Februarie 2014, ora 10:09  Răspunde 00
Fabulos !
Scris pe 14 Februarie 2014, ora 21:34  Răspunde 00
Nu am pus masina pe dinamometru nici nu am cronometrat 0-100km/h.
Doar la cupa meses locul 3 la clasa 1800-2000
Locul 3 Cupa Tony Auto Cluj la clasa tractiune spate
In conditiile in care nu sunt cel mau bun pilot si inca nu cunosc foarte bine comportamentul masinii.

Cat despre carter sec pt motoarele ce urmeaza sa le construim, este stiut ca tipul asta de motor are totdeauna problem cu presiunea de ulei.
Scris pe 12 Februarie 2014, ora 12:09  Răspunde 00
Renault RWD! Super masina, o bijuterie. Ceva timpi, performante?
0-100 kmh?
Scris pe 12 Februarie 2014, ora 08:55  Răspunde 00
Foarte tare masina!
Scris pe 11 Februarie 2014, ora 22:03  Răspunde 00
Acum pregatim 2 motoare pt masina 1 aspirat cu ghilotina in loc de carburatoare si cu baie de ulei uscata, pistoane foejate, arbore forjat, biele in H si tot tacamul
Cel de-al doilea motor va fii turbo avand la baza motorul de R18 turbo dar cu toate internele forjate.
In momentul cand avem toate piesele V-m incepe sa postam constructia lor.
In acest moment avem aproape gata cutia de viteze cu dinti drepti si diferentialul autoblocant cu placi
Scris pe 10 Februarie 2014, ora 18:08  Răspunde 00
.....da ***...!!
De ce vreti dry sump? Sta prea sus motorul?
Ce greutate are masina?
Scris pe 10 Februarie 2014, ora 23:13  Răspunde 00
Sincer iti spun ca este poate cea mai tare masina din clasamentul asta. Si la fel, ca ar trebui sa fie cel putin pe speedhunters.com. Superba!
Scris pe 10 Februarie 2014, ora 17:42  Răspunde 00
Ai individual throttle bodies? Man, that is so cool !!!
Scris pe 10 Februarie 2014, ora 17:32  Răspunde 00
Bestiala:)
Scris pe 10 Februarie 2014, ora 11:09  Răspunde 00
Felicitari pt atata munca ,sa o stapanesti sanatos,o masina f f rara.
Scris pe 09 Februarie 2014, ora 21:42  Răspunde 00
Foarte tare!!!
Scris pe 09 Februarie 2014, ora 11:39  Răspunde 00
Woow..
Scris pe 09 Februarie 2014, ora 04:41  Răspunde 00