Sunt placut surprins, e intradevar o bijuterie pe roti, felicitari, as dori sa ne auzim intr-o zi, detin si eu un dauphine, inamtriculat, cu care circul periodic, nu detin scaunele originale, daca nu deranjez as dori sa luam legatura, mai detin un Opell Record Olympia, fabricat in 58 la fel intr-o satare f buna, nu am avut insa timp sa ma ocup indeaproape de ele, inc-o data multumesc
Nu am pus masina pe dinamometru nici nu am cronometrat 0-100km/h.
Doar la cupa meses locul 3 la clasa 1800-2000
Locul 3 Cupa Tony Auto Cluj la clasa tractiune spate
In conditiile in care nu sunt cel mau bun pilot si inca nu cunosc foarte bine comportamentul masinii.
Cat despre carter sec pt motoarele ce urmeaza sa le construim, este stiut ca tipul asta de motor are totdeauna problem cu presiunea de ulei.
Acum pregatim 2 motoare pt masina 1 aspirat cu ghilotina in loc de carburatoare si cu baie de ulei uscata, pistoane foejate, arbore forjat, biele in H si tot tacamul
Cel de-al doilea motor va fii turbo avand la baza motorul de R18 turbo dar cu toate internele forjate.
In momentul cand avem toate piesele V-m incepe sa postam constructia lor.
In acest moment avem aproape gata cutia de viteze cu dinti drepti si diferentialul autoblocant cu placi
Comentarii 19
Prea tare masina, renunt la redtube, ma uit la masina ta.
Doar la cupa meses locul 3 la clasa 1800-2000
Locul 3 Cupa Tony Auto Cluj la clasa tractiune spate
In conditiile in care nu sunt cel mau bun pilot si inca nu cunosc foarte bine comportamentul masinii.
Cat despre carter sec pt motoarele ce urmeaza sa le construim, este stiut ca tipul asta de motor are totdeauna problem cu presiunea de ulei.
0-100 kmh?
Cel de-al doilea motor va fii turbo avand la baza motorul de R18 turbo dar cu toate internele forjate.
In momentul cand avem toate piesele V-m incepe sa postam constructia lor.
In acest moment avem aproape gata cutia de viteze cu dinti drepti si diferentialul autoblocant cu placi
De ce vreti dry sump? Sta prea sus motorul?
Ce greutate are masina?