Din 2013 s-a cam pus praful pe jurnalul de bord. Masina a fost inmatriculata demult in Romania ca vehicul istoric, a avut parte de plimbari multe prin tara (pana acum fara nici un fel de probleme majore). Acum are discuri ventilate pe toate rotile (de 924 turbo). Pot monta si roti mai late acum. In 2016 am participat la primul raliu de regularitate si am castigat la clasa mea (raliul Giurgiului organizat de retromobil).
Frumos porsche. poti sa ii pui un set de jante pe 17. sunt multe modele faine de pe 911 care se potrivesc. impreuna cu o suspensie mai joasa ar schimba in bine lookul masinii
...din pacate ai inmatriculat-o pe Bulgaria...in loc sa dai 1000 euro si sa scapi de grija ai dat 350 euro si te-ai umplut de ele. Cred ca nu a meritat, serios...La asa masina si Porsche in plus
Inmatricularea pe Bulgaria este doar pt. 2 ani.
Am scris deja mai jos ca din 2015 o inscriu in RO ca vehicul istoric. Diferenta era mai mare de 1000 de euro si eu am ales sa bag banii astia in masina versus sa ii dau pe o taxa cu care nu sunt de acord.
1000 de euro nu inseamna mare lucru la un Porsche - nu regret ca au ajuns in masina; La masina asta sunt senzori care costa 500 euro. (nu vorbesc de amortizoare, bascule, usi). Trebuia sa protestez intr-un fel si fata de conditiile de acceptare ale vehiculelor istorice (mai restrictive ca in germania) si asupra unui taxe idiot concepute indiferent de denumire.
Masina a mai coborat cativa cm pentru ca am pus anvelope cu talonul mai mic - vezi poze de mai sus. (tot nu a coborat suficient dar este mai bine). Ref. la cutie: am dog-leg cu diferential blocabil (facuta doar pentru porsche - nu am cutia de audi imbunatatita). Toti mi-au spus pana la tine ca aceasta este cea mai buna cutie cu putinta pentru acest motor. Masina pleaca incredibil de bine de pe loc. (pentru motor si greutate).
Am facut - dar imaginea nu este cu mult diferita. Vreau sa pun poze cand voi fi eu multumit de rezultat. Deja bara fata am dat-o jos de 3 ori pana acum. De fiecare data s-a apropiat un pic de pozitia in care trebuie sa fie (fata de cum era initial acum este cam cu un 80% mai bine). Din dreapta arata bine din orice unghi. Din fata si din stanga NU. Am mai progresat mult la mecanica si electrica.
Am si lucruri la care sunt 100% gata (sablat-vopsit: punte fata, scut motor, capac curea distributie, motorul este complet uscat acum , schimbat bujii, aprindere, reglat supape).
Aici promit sa revin cu poze cand voi avea un pic de timp sa curat motorul.
Comentarii 12
Am scris deja mai jos ca din 2015 o inscriu in RO ca vehicul istoric. Diferenta era mai mare de 1000 de euro si eu am ales sa bag banii astia in masina versus sa ii dau pe o taxa cu care nu sunt de acord.
1000 de euro nu inseamna mare lucru la un Porsche - nu regret ca au ajuns in masina; La masina asta sunt senzori care costa 500 euro. (nu vorbesc de amortizoare, bascule, usi). Trebuia sa protestez intr-un fel si fata de conditiile de acceptare ale vehiculelor istorice (mai restrictive ca in germania) si asupra unui taxe idiot concepute indiferent de denumire.
Am si lucruri la care sunt 100% gata (sablat-vopsit: punte fata, scut motor, capac curea distributie, motorul este complet uscat acum , schimbat bujii, aprindere, reglat supape).
Aici promit sa revin cu poze cand voi avea un pic de timp sa curat motorul.