Opel Astra
-
Suspensie montata
21 Iulie 2013 2 comentarii
-
Ne-am busit, ce facem?!?!
29 Iunie 2013 0 comentarii
-
Dupa o iarna...
23 Aprilie 2013 0 comentarii
Se ia una bucata Opel Astra G hatchback in 3 usi, se schimba bara fata cu o Lumma Design, se adauga praguri de BMW (care se intorc invers, sa fie de efect) , se prelungeste bara spate si hayonul si se revopseste integral in culoarea originala, nu inainte de a anula bandouri si semnalizari laterale. Rezultatul...mult sub orice asteptare, priveai masina si-ti curgeau lacrimile (de plans) ca vedeai pragurile alea de BMW, plus te usturau ochii din cauza barii care nu avea nici o treaba cu linia caroseriei, jantele pe 18 frecau in aripi si distrugeau tot...asa ca redo, reteta noua:
Se ia una bucata bara fata Lumma Design si se matriteaza pentru a obtine o bara noua, curata, nereparata. Se matriteaza si capota plus aripile, oricum au fost prelungite cele originale si nu a fost facuta "treaba buna". Trecem la alte praguri la care apoi sa renuntam pentru ca sunt variante si mai frumoase ajungand in final la modificarea unor praguri de Skyline. Renuntam si la grila din capota, oricum arata aiurea acolo si plus de asta-i doar un motor de 1.6, nu se incinge el oricum, sa nu mai mentionam grilka uriasa din bara fata care, zic eu, ofera destul aer motorului. Modificam si bara spate putin, doar pentru ca se poate apoi montam un set de jante pe 17" carora le aplicam o vopsea custom si le incaltam cu gume noi, profil V. Ne facem griji amintindu-ne cum frecau jantele vechi in caroserie asa ca evazam masina.
Toate astea fiind facute, alegem Arancio Argos, culoarea de pe Lamborghini Aventador la care "ne jucam" putin cu cantitatea de perla+xiralica (ca aia de la Lamborghini nu stiu ce fac, ca sa-l citez pe un amic) si vopsim masina integral dar facem totusi plafonul negru (de ce nu?" Daca tot am reconstruit toata masina, i-am dat si o vopsea noua ne-am gandit sa schimbam si faruri+stopuri, ca doar nu era sa le lasam pe alea vechi, mai ales ca stopurile erau Lexus Style initial. Capota se asigura (pentru ca am renuntat la inchiderea originala) cu aerocatch-uri si toate plasticele negre de pe masina primesc o revopsire negru mat, in ton cu sigurantele de pe capota.
Scaunele recaro au primit tapiterie noua, complet neagra din 2 materiale diferite, consola centrala s-a vopsit in culoarea caroseriei (era oricum praf), s-a anulat si player-ul audio de pe masina sunetul ajungand la urechi prin 2 amplificatoare (Rockford pentru boxele JBL si Infinity, Pioneer pentru subwoofer-ul cu aceeasi marca).
Atat s-a facut din Septembrie 2012 pana in prezent, nu sunt planuri de viitor, nu-i bine sa-ti faci, ideal e sa te apuci de treaba cand ai timp si chef amintindu-ti doar ce te deranjeaza, nu ai cum sa termini o masina, sa zici GATA, nu mai am ce sa-i fac poti doar sa spui GATA, nu-i mai fac nimic o vand sa pot face loc ideii urmatoare...
LE: ..... si s-a vandut in Iunie 2014:)
Comentarii 9