Ford Taunus Mk2

Ultima modificare:
28 Martie 2014

 Salut. 
Detin masina asta de vreo 2 ani jumatate. Am luat-o in stadiul de semi-epava. Nu arata nici prea rau dar nici nu mai avea viitor daca nu o gaseam, fiindu-i sortit REMAT-ul. Timp de 2 ani masina a fost in lucru, s-a schimbat cam tot ce trebuia la ea si am incercat sa o fac impecabila, dar pentru o masina de 37 de ani si pentru un om ca mine incepator in ale masinilor nu a fost prea usor. La partea de tabla au fost schimbate aripile cu unele noi, de mk3 adaptate pentru mk2 (difera putin la semnalizari- au fost facute cu tabla ,nu cu fibra). Nu am gasit aripi de mk2 si in afara erau foarte scumpe. Fusta fata a fost schimbata tot cu una noua, capota a fost schimbata c

u una second hand dar mult mai buna (fara reparatii). In rest a fost de sudat ceva pe la ea dar tinichigiul a facut o treaba foarte buna. Apoi a fost vopsita in rosu "semafor", culoare obtinuta pe calculator. Este o culoare foarte intensa si sunt foarte multumit de alegerea facuta. Jantele sunt de Porsche 924 reconditionate de mine . Anvelope 215 60 r14 cu raised white letters Mastercraft Avenger GT pe fata si Cooper Cobra 235 60 r14 pe spate.
 Interiorul a fost retapitat complet la o fabrica din orasul meu -Campulung Moldovenesc si au lucrat profesional la un pret ideal. Sunt foarte multumit de calitatea lucrarii. Volan Grant Mustang. Motor refacut de la 0 cu piese noi-2.0 Benzina- Inca in rodaj.

Cele mai noi inregistrari din jurnalul de bord:
Scris la 10 Decembrie 2013 » Despre Tuning motor » 2 comentarii
 Iarna asta taunusul a intrat in garajul unui prieten unde va "suferi" un transplant de inima. Motorul este un 2.0 OHC pinto (Cel de acum este un 1.3... vezi tot »
Swap motor. 2.0 OHCSwap motor. 2.0 OHC

Comentarii 46

Comentează:
Unde gasiti bijuterii dastea nu inteleg.... Io incerc de 2 ani sa scot de la un mos un Audi Quatro si nu vrea al naibi sal vanda pt nimic(are 78 de ani).In tot cazul superba masina si sa o conduci fara incidente:D
Scris pe 28 Noiembrie 2013, ora 17:40  Răspunde 40
In cazul meu mosul a murit de batranete si masina a ramas sotiei. Asa ca ...rabdare :))
Scris pe 29 Noiembrie 2013, ora 01:54  Răspunde 30
Fac pariu ca e Audi 80 coupe nu Audi Quattro care valoreaza zeci de mii.
Scris pe 11 Martie 2015, ora 21:32  Răspunde 00
Masina este superba si a fost restaurata cu mult bun gust.
Insa primul lucru pe care l-as fi facut ar fi fost un motor V6. Ar fi fost cu totul alt ceva.
Chiar si asa, felicitari!
Scris pe 06 Iunie 2014, ora 12:42  Răspunde 10
Masina asta are ceva aparte. Rara, frumoasa si ma bucura cand vad asemenea masini in Romania.
Scris pe 28 August 2013, ora 10:05  Răspunde 50
Multumesc! Abia astept sa ma intorc in tara si sa continui treaba la ea. Urmeaza un transplant de motor :acum are 1.3, urmeaza 2.0. Probabil o sa lucrez si pe la suspensii ca astea sunt prea moi, evacuare noua si alte maruntisuri.
Scris pe 28 August 2013, ora 23:15  Răspunde 10
Referitor la modificarile de vrei sa le faci la masina - desi te inteleg cu privire la up-gradeuri, sper ca realizezi de pierderea acelui sentiment de masina usoar si deosebita pe care il are acum. Pun pariu ca nu vrei sa se simta ca un Mondeo nou la condus, nu? Incearca daca poti sa pastrezi caracterul masinii. Eu zic ca suspensia moale poata ramane si cu un motor mai puternic. Pacat ca va fi si mai greu decat originalul. Oricum, mult success.
PS-imi place poza noua cu frunzele :)))
Scris pe 07 Noiembrie 2013, ora 13:16 00
Motorul de 2.0 o sa fie acelasi tip de motor asa ca greutatea nu cred ca o sa fie mare diferenta. OHC-urile de 1.3, 1.6 si 2.0 arata identic in exterior, doar internele difera. Suspensia moale e....moale. Nu ca asa ar fi masina, ci e obosita saraca. Evacuarea e praf, nu am reusit sa o schimb. Singura chestie la care am lucrat a fost finala- am pus una originala. Crede-ma ca nu fac prostii cu masina, stiu ce vreau de la ea si sentimentul de masina deosebita si usoara primeaza. De asta nu am schimbat cu un v6 pentru ca am vrut sa pastrez acest sentiment. Pana la urma 105 cp/960 kg imi va fi suficicent cat sa o conduc decent in regim de cruising si totusi sa fie si putin intepata.
Scris pe 10 Noiembrie 2013, ora 13:03 00
Ar merge Individual Throttle Bodies puse, doua carburatoare dublu-corp, cold air intake, chiuloasa polisata, evacuare mai mare si eventual in diferential cu un alt raport mai mare pentru acceleratie. Eu as cauta piese originale Ford care ar merge bolt-on pe masina
Scris pe 15 Noiembrie 2013, ora 15:44 10
WoW!
Scris pe 27 Aprilie 2014, ora 17:23  Răspunde 00
Felicitari!!
Scris pe 08 Martie 2014, ora 19:00  Răspunde 00
Bine lucrat....felicitari ;)
Scris pe 17 Februarie 2014, ora 22:23  Răspunde 00
Bestiala masina. poti sa imi spui unde ai refacut interiorul si cat a costat? am si eu in lucru una.
Scris pe 12 Ianuarie 2014, ora 21:30  Răspunde 00
Multumesc.Interiorul l-am refacut la o fabrica de la mine din oras (campulung Moldovenesc) si a costat in jur de 300E.
Scris pe 13 Ianuarie 2014, ora 01:04  Răspunde 00
Frumoasa masinuta ! Interiorul arata perfect ! Imi poti spune cam cat a costat interiorul ? - pentru ca si eu trebuie sa-l refac .....
Drum bun si ... buget maxim !
Scris pe 08 Ianuarie 2014, ora 21:55  Răspunde 00
Buna seara. Multumesc pentru aprecieri! Interiorul a costat cam 300 E. Multumesc, spor la reconditionat!
Scris pe 13 Ianuarie 2014, ora 01:04  Răspunde 00
Am vazut-o prin Iasi ,arata foarte bine
Scris pe 30 Noiembrie 2013, ora 13:19  Răspunde 00
Merci.
Scris pe 01 Decembrie 2013, ora 01:42  Răspunde 00
Multi ani am avut una de asta in fata care ocupa locurile de parcare. Cand vad ce frumoasa e a ta parca-mi pare rau ca n-am luat-o ca era la pret modest.Probabil e cea mai "muscle car" masina europeana .
Scris pe 03 August 2013, ora 15:05  Răspunde 20
De aratat arata mai " musculoasa" dar nu pot zice acelasi lucru si despre motor :)). Urmeaza sa il schimb cand ma intorc in Romania :). Acum sunt in tara muscle-car si zilele astea am fost la o expozitie cu peste 3000de masini americane. Acolo am vazut ce inseamna muschi :)).
Scris pe 04 August 2013, ora 18:43  Răspunde 00

Utilizatori abonati la masina 21

Raportează abuz

Fisa tehnica

Marca:
Ford
Model:
Taunus
Motorizare:
Mk2
Capacitate cilindrica:
2000 cmc
Combustibil:
Benzina
Putere motor:
105 cp
Anul fabricatiei:
1977
Culoare:
Rosu

Alte Ford Taunus