BMW 520
in jurnalul de bord.
O rabla...doua rable... Masina are trei pedale, volan, usi, cred ca si motor. Se incapataneaza sa functioneze si nu vrea sa faca figuri. In 7 ani, in afara de consumabile a cerut inlocuire doar pentru doua bobine de inductie, un senzor abs, calculator abs, un kit de ambreiaj si un senzor ax-came.
Are cam asa: colantare integrala in carbon 3D Oracal, jante Dotz Mugello 18'', suspensie sport reglabila, audio 1000w, evacuare sport Magnaflow - traseu complet inox, xenon faza scurta,lunga si proiectoare, dvd,tv,navi, interfata i-phone, i-pod, faruri-stopuri aftermaket, angel-eyes ccfl, interior piele negru+gri, M-paket + un milion de alte prostii. Standard are webasto, dublu climatronic, pilot automat, oglinzi electrice incalzite heliomate rabatabile si toate prostiile cu care a venit din fabrica. Motorul este un benzinar dublu-vanos... dar nu prea mai are legatura cu cel cu care a venit din fabrica :) In rest...functioneaza absolut totul pe ea. Are si tester care a meritat toti banii. Nu este de vanzare...
PS : pe mine ma mai neglijez, pe ea niciodata.
Comentarii 9
nu am inteles partea cu "are si tester" poti sa detaliezi un pic , detin si eu un e39 dar 2.0i